C兄, 我係2年前買入, 第一次用已經用唔到, 放咗係度2年, 唔係玩咗2年先壞.

就算我係香港買CHERRY都係2-3 ...
jerrychan0610 發表於 2023-7-27 08:51



    幾分鐘就壞又真係好sad
網買指淘?香港退貨好煩,可以同間鋪cs講退倍份錢唔退貨
如果香港買通常都7日仙,去換個隻
玩左幾年國產鍵盤
只係壞個一隻,係軟件壞,插人電腦佢識別唔到
淘cs教買燒錄器可以整/寄比佢
我懶得搞扔左
其他比我玩壞多數除焊重焊壞pcb
要飛線救番

TOP

今日落SSP 買左個philips G404 , not bad

TOP

上個月618同同事一人買左一隻
佢買nuphy air75,我買halo75

拎過佢個隻玩下,只可以話矮軸唔岩我心水
反而隻halo75用左一個月 win/Mac 兩用我幾滿意

隻Q1pro可以拎返公司,留隻halo75係屋企

TOP

最近睇中咗 JAMESDONKEY RS2 3.0, 見正都賣緊699.
上tb睇, 呢款有好幾個組合, 500到700都有.   有無c兄用過?
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

最近睇中咗 JAMESDONKEY RS2 3.0, 見正都賣緊699.
上tb睇, 呢款有好幾個組合, 500到700都有.   有無c兄用過 ...
jerrychan0610 發表於 2023-7-31 15:31



聽講手感差過2.0
而且得4000mah電,我用緊AULA F99 8000mah真係半年唔叉電都得

TOP

聽講手感差過2.0
而且得4000mah電,我用緊AULA F99 8000mah真係半年唔叉電都得 ...
~Mac迷~ 發表於 2023-7-31 21:02



  返而我覺得手感唔錯. 係SSP試過. 但唔知係用咩軸.
原來RS2 3.0 TB有靜KEYBOARD主板賣. 即係另外賣軸,  手感可以不同

TOP

3 年前買左 Royal Kludge G87, 正常用到而家

TOP

有冇D又平又抵玩耐用
1~300人仔

TOP

本帖最後由 uss 於 2023-8-3 01:17 編輯
有冇D又平又抵玩耐用
1~300人仔
hambaba 發表於 2023-8-2 20:17

比貴少少
魔極客W7M,上個月預購¥299,依家¥349
鋁合金外殼、gasket結構、三模連接、聲音包
以上不含鍵帽、軸

再執套一百以內pbt鍵帽,oem 原廠高度,有時會寫cherry profile

KTT酒紅軸雙段彈簧

利申,無買,睇緊其它款

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP

最後買左s99

TOP