BlackJack 當前離線
中級會員
C兄, 我係2年前買入, 第一次用已經用唔到, 放咗係度2年, 唔係玩咗2年先壞. 就算我係香港買CHERRY都係2-3 ... jerrychan0610 發表於 2023-7-27 08:51
TOP
jholeass 當前離線
初級會員
akitohk 當前離線
特級會員
jerrychan0610 當前離線
UPLAY ID : happy.together
進階會員
~Mac迷~ 當前離線
重新做人
最近睇中咗 JAMESDONKEY RS2 3.0, 見正都賣緊699. 上tb睇, 呢款有好幾個組合, 500到700都有. 有無c兄用過 ... jerrychan0610 發表於 2023-7-31 15:31
聽講手感差過2.0 而且得4000mah電,我用緊AULA F99 8000mah真係半年唔叉電都得 ... ~Mac迷~ 發表於 2023-7-31 21:02
GPW 當前離線
hambaba 當前離線
uss 當前離線
有冇D又平又抵玩耐用 1~300人仔 hambaba 發表於 2023-8-2 20:17
044003 當前離線