karlathe 當前離線
進階會員
...........無得收錢/唔敢收錢(大佬,我連DECK105同埋D私伙綠軸、灰軸都攞曬出黎..........自己num下發 ... wonghoyat 發表於 2013-3-9 23:13
TOP
ventra 當前離線
想飛
...........無得收錢/唔敢收錢 (大佬,我連DECK105同埋D私伙綠軸、灰軸都攞曬出黎..........自己num下 ... wonghoyat 發表於 9-3-2013 23:13
wonghoyat 當前離線
Alex
哦~~~ 你就黎做爸爸..... 明晒!!! ventra 發表於 2013-3-9 23:21
你諗多太多 karlathe 發表於 9-3-2013 23:22
2046 當前離線
小煩仔 當前離線
中級會員
好想要粉紅色呀, 但係呢隻粉紅太深色啦 小煩仔 發表於 14-3-2013 15:59
should look a lot better with white LED :) ventra 發表於 2013-3-17 11:49