本帖最後由 hanley3000 於 2023-5-10 13:46 編輯
有冇人知唔知r87掂唔掂?
044003 發表於 9/5/2023 05:08 PM 
我淘寶JD睇左好多款
RK鍵盤的三模開關好多都放係底
要切換就要翻轉來用 依家D鍵盤又要RGB又要熱插拔又要大電池又要鋁殼你估好輕既咩
低能設計真係買唔落手
另外我淘左上面CHING推薦的倉頡側刻貼
不過冇鍵盤可貼
睇來睇去,84鍵每家都用唔同排列,睇岩個樣但又冇我想要既制 (Home, End, Page Up/Down, Print Screen),短shift我又成日按錯
都係用長少少既TKL鍵盤算,有冇TKL鍵盤推薦? |