本帖最後由 chihim2468 於 2023-5-6 13:12 編輯

其實樓主想問國產軸定國產定制鍵盤?定制水很深,生產就大部份牌子都國產架啦,我3年前美森特價買左隻叫redragon o既rgb 鍵盤,用國產凱華軸,當時國內淘寶唔見有呢隻model ,到而家都冇壞軸冇壞燈,算係咁

https://redragonshop.com/products/vata-k580-rgb-keyboard

TOP

HELLO GANSS
kb8kb82006 發表於 2023-2-23 22:56




旗下品牌...不過買大陸牌子都真係睇運氣
gs87D 2020年買 無線用正常,接線用reboot完會唔save個燈狀況
hs87t  2022年買 三模正常, 轉mode都快 ,但無線時 初頭話全鍵無衝...之後就無左件事
hs75t 年頭官方旗艦店買,懷疑有問題退貨品 電唔係新包裝,有線用到 電池無線部份壞(用尿袋無線就用到),留軸留keycap 本體已掉
hs75t 因為上隻hs75t 有問題 年頭淘其他鋪買個本體,全鍵無衝...不過三模轉mode 明顯比hs87t  慢好多

btw電池係好...但佢個電池倉位做得太緊湊....好多叉電都塞唔入

   
電池模式下,係咪開唔到 RGB ?
kam_ccc 發表於 2023-3-14 14:41


個別型號官方有fw比人刷 用電池下開燈
但電池開燈唔耐用就是
*利申,hs75t 有,問客服囉link,刷過,不過已刷番正常fw

TOP

用緊rapoo,不過不失

via HKEPC IR 5.0.0 - iOS(5.0.2F)

TOP

RK今期發力,R98除咗三向出線之外呢個價位堪稱無敵
~Mac迷~ 發表於 2023-5-1 20:45



有冇人知唔知r87掂唔掂?

TOP

本帖最後由 hanley3000 於 2023-5-10 13:46 編輯
有冇人知唔知r87掂唔掂?
044003 發表於 9/5/2023 05:08 PM


    我淘寶JD睇左好多款
RK鍵盤的三模開關好多都放係底
要切換就要翻轉來用 依家D鍵盤又要RGB又要熱插拔又要大電池又要鋁殼你估好輕既咩
低能設計真係買唔落手

另外我淘左上面CHING推薦的倉頡側刻貼

不過冇鍵盤可貼
睇來睇去,84鍵每家都用唔同排列,睇岩個樣但又冇我想要既制 (Home, End, Page Up/Down, Print Screen),短shift我又成日按錯
都係用長少少既TKL鍵盤算,有冇TKL鍵盤推薦?
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

RK今期發力,R98除咗三向出線之外呢個價位堪稱無敵
~Mac迷~ 發表於 2023-5-1 20:45

買左$299版
幾抵用~

TOP

本帖最後由 fai000000 於 2023-5-10 16:35 編輯
我淘寶JD睇左好多款
RK鍵盤的三模開關好多都放係底
要切換就要翻轉來用 依家D鍵盤又要RGB又要熱插拔 ...
hanley3000 發表於 2023-5-10 13:45

3模開關唔係係上面咩?

**係喎 , 睇左有d 係係底部轉換**

附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

睇緊99蚊vgn n75,又有冇人留意?

TOP

睇緊99蚊vgn n75,又有冇人留意?
044003 發表於 16/5/2023 11:29 PM



    三模版好像仲未出貨?

TOP

淘寶全透鍵盤好貴,千多元但效果好
最後買了新盟x75全透三模,$340,推薦,RGB好玩

TOP