wonghoyat 當前離線
Alex
進階會員
但拎起會唔會飄好遠? raisin 發表於 2012-9-19 20:03
TOP
samlcy1997 當前離線
特級會員
唔拎起無影響, 有D人塊PAD唔夠大或者要掃好遠, 會掃一下, 拎番轉頭, 再掃 如果工作高度太高, 咁拎起隻mo ... raisin 發表於 2012-9-19 20:02
raisin 當前離線
我自己覺得無咩大問題(少少會有,但係唔多) wonghoyat 發表於 2012-9-19 20:03
工作高度??唔明.. 我唔會用太大距離~無問題~ samlcy1997 發表於 2012-9-19 20:04
mtpmanhauyin 當前離線
遲D係進階篇會講工作高度 不過唔知幾時先整好就真 而家呢三個post已經用咗好多日 ... raisin 發表於 2012-9-19 20:05
ming_y0224 當前離線
中級會員
vans022667700 當前離線
必殺技 當前離線
森林之王 當前離線
[url=http://www.fotopu.com/ima