但拎起會唔會飄好遠?
raisin 發表於 2012-9-19 20:03



    我自己覺得無咩大問題(少少會有,但係唔多)

TOP

唔拎起無影響, 有D人塊PAD唔夠大或者要掃好遠, 會掃一下, 拎番轉頭, 再掃

如果工作高度太高, 咁拎起隻mo ...
raisin 發表於 2012-9-19 20:02



    工作高度??唔明..
我唔會用太大距離~無問題~

TOP

我自己覺得無咩大問題(少少會有,但係唔多)
wonghoyat 發表於 2012-9-19 20:03


咁啊... 真係要試過先知

TOP

工作高度??唔明..
我唔會用太大距離~無問題~
samlcy1997 發表於 2012-9-19 20:04


遲D係進階篇會講工作高度 不過唔知幾時先整好就真
而家呢三個post已經用咗好多日

TOP

回復 1# raisin


    咁煩,買哂佢la

TOP

遲D係進階篇會講工作高度  不過唔知幾時先整好就真
而家呢三個post已經用咗好多日 ...
raisin 發表於 2012-9-19 20:05



    頭先果2/7我以為你係用17分鐘打出黎

TOP

SUPPORT

TOP

ching教學PO唔錯

TOP

最近由Claw Grip轉左做Palm Grip

TOP

小弟甘拜下風...
絕對大力支持raisin兄...

TOP