bbqaaq 當前離線
進階會員
so you think your way is smart enough ? Nothing4 發表於 2012-12-23 21:17
TOP
百萬傻炳 當前離線
而家EC1同EC2係咪絕左版? 而家係咪得EC1 EVO同EC2 EVO? tomssad 發表於 2012-12-23 10:17 PM
咁就唔太清楚了 但我兩隻都係今年內買 百萬傻炳 發表於 2012-12-24 00:15
raisin 當前離線
特級會員
而家EC1同EC2係咪絕左版? 而家係咪得EC1 EVO同EC2 EVO? tomssad 發表於 23-12-2012 22:17
Nothing4 當前離線
Banned
tomssad 當前離線
初級會員
Evo係改良了sensor的版本, 理論上完勝舊版, 所以取代舊版係無問題的 raisin 發表於 2012-12-24 09:38
099 當前離線
Ching我見你個教揀mouse post有zowie,請問你點入手? tomssad 發表於 24-12-2012 16:51
idevil 當前離線
飛去美國 Nothing4 發表於 22-12-2012 10:50