stchan 當前離線
初級會員
可以, 但如果係BlackWidow 2013版, 佢D設定係唔會save係keyboard上面的, 一定要用driver先得 ... raisin 發表於 2012-12-12 19:14
TOP
raisin 當前離線
特級會員
一個幾毫的EEPROM都慳, 真不知所謂 stchan 發表於 13-12-2012 12:53
epcbbboy 當前離線
中級會員
monk027 當前離線
只係香港小人用得到個功能 , 外國好多人都帶鍵盤出街 或朋友屋企用 , 另一個用途就係我去人地屋企用人地隻r ... epcbbboy 發表於 2012-12-13 14:37
只係香港小人用得到個功能 , 外國好多人都帶鍵盤出街 或朋友屋企用 , 另一個用途就係我去人地屋企用人地隻r ... epcbbboy 發表於 13-12-2012 14:37
Logitech G710+ 是否一個好選擇, 有沒有人用過? stchan 發表於 14-12-2012 13:47
回復 raisin 這個鍵盤很貴的嗎? stchan 發表於 14-12-2012 15:43