可以, 但如果係BlackWidow 2013版, 佢D設定係唔會save係keyboard上面的, 一定要用driver先得 ...
raisin 發表於 2012-12-12 19:14


一個幾毫的EEPROM都慳, 真不知所謂

TOP

一個幾毫的EEPROM都慳, 真不知所謂
stchan 發表於 13-12-2012 12:53


又唔係咁講, 佢要開個Synapse server都要每個月俾錢去maintain... 成本差幾多就razer先知 (E+果D雲端伺服器好似都唔係太貴...)
只係佢開發synapse 2.0呢樣嘢白痴啫~
我寧願佢用番onboard memory...

TOP

只係香港小人用得到個功能 , 外國好多人都帶鍵盤出街 或朋友屋企用 , 另一個用途就係我去人地屋企用人地隻razer 鍵盤 都可以上網下載返自己個profile 來自用 , 唔洗下下都要set 到叫救命 咁唔係方便好多咩 .

TOP

只係香港小人用得到個功能 , 外國好多人都帶鍵盤出街 或朋友屋企用 , 另一個用途就係我去人地屋企用人地隻r ...
epcbbboy 發表於 2012-12-13 14:37

I always use default setting in the game.

TOP

只係香港小人用得到個功能 , 外國好多人都帶鍵盤出街 或朋友屋企用 , 另一個用途就係我去人地屋企用人地隻r ...
epcbbboy 發表於 2012-12-13 14:37


無論點講都好, 保留on board memory一定是最好的, 帶個鍵盤出街都可以即插即用

TOP

只係香港小人用得到個功能 , 外國好多人都帶鍵盤出街 或朋友屋企用 , 另一個用途就係我去人地屋企用人地隻r ...
epcbbboy 發表於 13-12-2012 14:37


有onboard memory, 連driver都唔駛裝 (大部份啦)

TOP

Logitech G710+ 是否一個好選擇, 有沒有人用過?

TOP

Logitech G710+ 是否一個好選擇, 有沒有人用過?
stchan 發表於 14-12-2012 13:47


除咗性價比較低之外... 如果你鍾意佢外型, 咁都無乜大問題~

TOP

回復 28# raisin

這個鍵盤很貴的嗎?

TOP

回復  raisin

這個鍵盤很貴的嗎?
stchan 發表於 14-12-2012 15:43


美國賣US$139.99, 兌番港幣係$1100左右
其實又唔係太貴 同 Gigabyte, CM Storm差唔多啦

TOP