big_nature 當前離線
特級會員
這個價錢真係抵玩喎 現多左廠商出鍵盤 得益者都是我們一班玩家啦 有咩背光可選擇呀??? ... idevil 發表於 2012-11-10 00:36
TOP
無乜興趣買~~~ 森林之王 發表於 2012-11-10 00:37
idevil 當前離線
進階會員
下個月重會百花齊放, 到時邊隻抵玩再諗! big_nature 發表於 10-11-2012 01:30
lemoncall 當前離線
敗得就敗
raisin 當前離線
Cherry 軸芯訂單排到2014年............ Logitech 會大量出貨. lemoncall 發表於 10-11-2012 12:12
logitech大量出貨, 咁有無咁大個市場俾佢去貨? raisin 發表於 10-11-2012 12:24
大眾化價錢玩到cherry軸的話就會有大把市場啦 idevil 發表於 10-11-2012 13:30
但logitech個價一D都唔大眾化喎 raisin 發表於 2012-11-10 14:55
ATCS135 當前離線
Banned