Wiwacomia 當前離線
中級會員
好奇怪,window + mac 都有桌面? 呢度有甘多高手都係用linux 所以唔知咩叫桌面 ... lyjhf2006 發表於 2024-9-27 16:13
TOP
ken2004 當前離線
lyjhf2006 當前離線
進階會員
回覆 Wiwacomia 你甘講好奇怪喔,left button & right button +scroll Whell 好似都冇寫做咩喔 ... lyjhf2006 發表於 2024-9-27 16:40
估計係幫你按咗 "Win" + "D" 咁 ken2004 發表於 2024-9-27 16:27
s84292 當前離線
特級會員
睇完都唔知back to desktop係乜 via HKEPC Reader for Android Wiwacomia 發表於 2024-9-27 07:45
返回桌面,咪即係mouse 禁右下角去返主畫面 即係去返mac 同windows 乜都冇開,開機後的第一個畫面 果個畫 ... s84292 發表於 2024-9-28 16:12