提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

你好似將 全屋一部 PC 拎黎"舞龍咁舞" 播..

我以前做 CAS ,   係專落一部 "無風扇占美 PC 行SSD harddis ...
yasilali 發表於 2020-3-15 05:37 PM


我部pc都係0風扇,只行SSD,獨立usb卡行水冷隻水泵係D5(經已係最靜震動最少戈種)水泵係連出機箱外運作,mouse同keyboard就肯定有插
我用電腦睇野多, 始終電腦自由度大, 打機時d聲真係正好多
不過以後我都唔攞來舞乖乖用cd聽算喇

TOP

其實師兄都係好心幫助一下我呢D小白JA, 大家唔好傷和氣
gm167maki 發表於 2020-3-15 17:12
睇嚟師兄並不認識臭名遠播既KZ巴士佬,你放長雙眼睇住嚟
小弟奉勸你一句,遠離車長

TOP

我部pc都係0風扇,只行SSD,獨立usb卡行水冷隻水泵係D5(經已係最靜震動最少戈種)水泵係連出機箱外運作,mous ...
gm167maki 發表於 2020-3-15 18:30



洗乜理佢. 打機不知幾正. 哈哈. 有埋SUB仲爽.

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

打機,pc 果d , 睇住vga mon 果d,  out 啦,你估仲係阿叔後生果期咩,  
宜家,興玩 betaflight 啦。 插 ...
yasilali 發表於 2020-3-15 21:33
yasilali係KZ巴士佬攪屎棍分身死性不改

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

打機,pc 果d , 睇住vga mon 果d,  out 啦,你估仲係阿叔後生果期咩,  
宜家,興玩 betaflight 啦。 插 ...
yasilali 發表於 2020-3-15 21:33



你好有趣.........

TOP

回覆 62# gm167maki
    D5 先好大鑊GA  

D5影響=風扇影響
D5真是05年出  果時已經有巴打試左.
加晒野避震都搞唔掂 ,用獨位 9V 12V 15V去搞都唔掂
BTW  我搵唔返舊POST
可以 試下停PUMP 一陣 ,   齋播歌 套水FITTING合理  應該半小時都唔死

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP