ELNA好似有2隻唔同個性的
我唔記得邊隻打邊隻
其實已比你原裝的好
至於耐唔耐用我好少理
當你一日聽8小 ...
mike1981 發表於 2011-12-5 13:32



    換就真係唔會換,最多無限復活!返正房用、廳果套重過圍試機中,等我搬返出沙田一定捉你來試聽

TOP

一般影音電容都是 85度

TOP

其實是 85度 environment 先容易出事

一般 AMP 仔 正常 2~4年啦。

Nichicon FW 呢隻我都用吾少 5600uf,用到而家都無一粒爆

而 Nichicon FW 是中階 CAP....

ELNA for audio 入門 Grade, spec 比較舊。

TOP

回復  mike1981

唔一定呀, 我重要搵人帶落黎 !
aw135246 發表於 2011-12-5 12:28



    快d換啦Ching,真係正呢!

TOP

快d換啦Ching,真係正呢!
喜喜天使 發表於 2011-12-9 02:14


你而家梗正啦
至少播歌動態有
AM3真係悶死我同wingwingkc了

TOP

無辦法,AM3 吾夾 Mandystar 個張 SE-200

不過,3886 IC 好難夾前級, 都可以打消配前級呢個想法

AM3 的調音是比較中性, 前面第一級是行管線路,後面一級是行 627BP

要播歌動態,第一級又要再落重料改。

不過,今次AM3 總算 是好過上一次好多,起碼播歌吾會亂先。

TOP

快d換啦Ching,真係正呢!
喜喜天使 發表於 2011-12-9 02:14



    Command 多少少好 wor

吾清吾楚

TOP

無辦法,AM3 吾夾 Mandystar 個張 SE-200

不過,3886 IC 好難夾前級, 都可以打消配前級呢個想法

AM3 的 ...
NOPSS 發表於 2011-12-9 09:54


我就係覺得AM3一D都唔算中性
佢有自己既味
一不小心 就悶到X街
昨晚我地覺悶既歌都唔係快歌
係如風同空凳

TOP

咁要夾歌,無辦法,因為部機是調出來的

吾像 3886 IC 配 22uf 輸入 CAP or 3886 BTL 咁簡單直接

不過, 簡單有簡單的好,前級 + 後級 又是要夾, 有幾大機會衰聲 tim

TOP

回復 66# NOPSS

不過咁
唔知張卡問題定喇叭了
感覺低音線條PROAC CLONE還是壓倒性的
播響馬好似條友唔記得收緊鼓皮, 每打一下就浮下浮下
加左沙係腳叫線條收番好少少
叫做可以聽下

TOP