KevMSL 當前離線
大 K
進階會員
Deep Sea 在 2005-5-14 12:58 AM 發表: 可唔可以加建玩 clock
TOP
sunlab 當前離線
中級會員
國家元首 在 2005-5-14 01:04 AM 發表: oh...原來係咁....
AMD波子 當前離線
What is happy???
特級會員
KevMSL 在 2005-5-14 01:06 發表: 試過用國產TCXO, 都是外國月光圓d.... (試不超過30sec.即換回荷蘭XO)
ben128 當前離線
AMD波子 在 2005-5-14 01:33 AM 發表: u use wt brand XO???? where buy ga? how $?
KevMSL 在 2005-5-14 01:48 AM 發表: http://www.diyhifisupply.com/diyhs_Tentlabs.htm 價錢比國產貴成倍,但又係一分錢一分貨:drunk:
ben128 在 2005-5-14 01:53 AM 發表: you buy XO1 ? USD$37 is quite expensive....:GIVEUP:
whkuan78 當前離線