本帖最後由 andymok 於 2020-3-15 13:31 編輯

用 Hapi / Horus 都冇架,一轉就八個十六個 ADDA ch 一齊 「嘀、嗒」

TOP

本帖最後由 118205 於 2020-3-15 13:59 編輯
to: 樓主建議

1. 買埋kann cube

2. 電郵去 國仁  問佢買乜  放大 ,   佢玩 atc , BS 403 , BS312  都已 ...
yasilali 發表於 2020-3-15 12:39
yasilali係論壇攪屎棍KZ巴士佬分身,又又又又.............再開新A/C,又再喺epc Sale野

TOP

嚇鬼咩. 係勁一早3隻300B推挽量產啦. 有幾多人聽過跟本過唔到關. 自己參考OCTAVE 推挽300B係乜料. 唔係 ...
uraki 發表於 2020-3-15 13:20
師兄,KZ並非傳聞一直都認為自己係全世界最叻

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

人哋係17號牌steering wheel ranger,唔係標準keyboard ranger
crevicemanjp 發表於 2020-3-15 14:13
笑咗
17號車牌

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

師兄, dac轉制式有爆音可以問下廠有無出固件(或叫韌體)以消除爆音! 哩樣野係解碼器都普遍, 唔淨止大陸機,  ...
168Sum 發表於 2020-3-15 01:58 AM



    轉制式爆音既情況其實...
我反覆試過, 我開到都幾大聲既情況下轉制式戈下爆音其實好細聲,又或者係無既
不過講到轉制式呢個動作我自己留意翻其實我都轉得好頻密

例如: 我聽緊首192000Hz特然就會點第2首唔同採樣率既歌或者係DSD , 又或者聽聽下歌就秒關JRIVER又秒點網頁睇網上電影 , 個動作有時真係轉來轉去幾秒轉一下 , 睇來我以後都要改左呢個危險動作

TOP

本帖最後由 gm167maki 於 2020-3-15 17:12 編輯
kann cube xlr out 唔會有 D 咁既 爆聲 野...

其實樓主 可以 "平平地"(以樓主套野既價, 野野都兩皮以上 ...
yasilali 發表於 2020-3-15 12:10 PM



    應該係某個頻率炒蛋了 , 其他音真係無問題

TOP

本帖最後由 gm167maki 於 2020-3-15 17:14 編輯
如果真係咁既原因,樓主新喇叭返來千其唔好即刻試,因住又燒埋 穩陣啲揾對舊喇叭試真啲先。

...
ichigo1000 發表於 2020-3-15 12:35 PM



    我應該要改下我既高速高頻率轉制式既習慣,自己留意翻真係好多時幾秒轉幾次制式

TOP

師兄,KZ並非傳聞一直都認為自己係全世界最叻
118205 發表於 2020-3-15 02:02 PM



    其實師兄都係好心幫助一下我呢D小白JA, 大家唔好傷和氣

TOP