師兄, dac轉制式有爆音可以問下廠有無出固件(或叫韌體)以消除爆音! 哩樣野係解碼器都普遍, 唔淨止大陸機, ...
168Sum 發表於 2020-3-15 01:58 AM 
轉制式爆音既情況其實...
我反覆試過, 我開到都幾大聲既情況下轉制式戈下爆音其實好細聲,又或者係無既 
不過講到轉制式呢個動作我自己留意翻其實我都轉得好頻密
例如: 我聽緊首192000Hz特然就會點第2首唔同採樣率既歌或者係DSD , 又或者聽聽下歌就秒關JRIVER又秒點網頁睇網上電影 , 個動作有時真係轉來轉去幾秒轉一下 , 睇來我以後都要改左呢個危險動作  |