原帖由 tobyruri 於 2005-10-11 11:34 發表

果個黑色的位置熔晒.....
因技術...
so 掉鬼左個頭了...

下次出去再買過~~~要換埋 隻 死人雞

我都係用支60W既雞焊~~~~貪佢夠熱
不過真係要好快手咁焊

TOP

尼d 係咪要用二蕊車佬線

TOP

5 蚊真係超值...不過身不在hk..買唔到..

不過我覺得佢唔係渡金...應該係金色既物料者...不過都唔差咁解..

TOP

線方面,其實大可用 CanXre 或者 CaXare, 係鴨記 牙佳 哥欠 , 無記錯係佢最平 $19 /m , 係專業線材, 自己可以上網睇睇間野, 有四蕊呢~

TOP

BELDEN   線  ?

TOP

原帖由 audio 於 2005-10-26 01:19 發表
BELDEN   線  ?

鴨記果D車佬線咋

TOP

原帖由 boyfriend0366 於 2005-10-26 01:21 發表

鴨記果D車佬線咋


where to buy and how much??? silver coat??

TOP

如果我想做條3.5<=>紅白線[rca頭]
係咪咁????
定係紅白倒轉

[ 本帖最後由 普羅 於 2005-10-27 16:40 編輯 ]

TOP

有冇人幫下我

TOP

冇人回應

TOP