KevMSL  在 2005-5-14 12:46 AM 發表:

13/05/2005
經個多月改、改、改......last 都要咁樣


未改前...


TOP

之前聽一、兩小時,AD797會"自激",因此為免我自己"自激",所以都是加回穩壓
電源接線:銅鍍白金,Digital接線:純銀鍍白金,Analog接線:純銀鍍金

[ Last edited by KevMSL on 2005-6-3 at 09:44 ]

TOP

穩壓: Blackgate(FK)+(NX type) + LT1085/1033:P

[ Last edited by KevMSL on 2005-6-3 at 09:45 ]

TOP

KevMSL  在 2005-5-14 12:54 AM 發表:

之前聽一、兩小時,AD797會"自激",因此為免我自己"自激",所以都是加回穩壓
電源接線:銅鍍白金,Digital接線:純銀鍍白金,Analog接線:純銀鍍金


咁鬼毒,都變熟女?
何解?

TOP

KevMSL  在 2005-5-14 12:54 AM 發表:

之前聽一、兩小時,AD797會"自激",因此為免我自己"自激",所以都是加回穩壓
電源接線:銅鍍白金,Digital接線:純銀鍍白金,Analog接線:純銀鍍金


嘩~大k哥你又白金~~~

sunny

TOP

可唔可以加建玩 clock

TOP

也改了用" 高鉭白質無感情晶子"電阻:D

[ Last edited by KevMSL on 2005-6-3 at 09:45 ]

TOP

KevMSL  在 2005-5-14 01:00 AM 發表:

也改了用" 高鉭白質無感情晶子"電阻:D


嘩~d無感情晶子電阻腳攪咩呀~

sunny

TOP

國家元首  在 2005-5-14 12:57 AM 發表:

咁鬼毒,都變熟女?
何解?


無穩壓 : 像熱情開放少女
有穩壓 : 像成熟艷麗少婦

各有所好.

TOP

KevMSL  在 2005-5-14 01:02 AM 發表:

無穩壓 : 像熱情開放少女
有穩壓 : 像成熟艷麗少婦

各有所好.


oh...原來係咁....

TOP