本帖最後由 十六夜 於 2024-11-18 23:16 編輯
其實我認為, D人玩咩 (i.e., 黑膠, CD, 定係CAS) 主要都係睇佢地聽開D咩音樂, 同咩年紀.
有D人聽開D音樂都會出黑膠碟
有D人儲埋廿幾三十年幾櫃CD又唔係咁識搞CAS, 咪聽返CD 攞
有D人熟電腦的 (版上的師兄大神 ), 咪可以搞CAS囉
好似我咁, 我都唔係唔想試玩黑膠和CD, 但我聽開的流行曲唔好講黑膠, CD都未必有/咁快有, 所以都冇辦法. 都係聽串流 RIP 碟 買file 最好.
但...其實我都係聽youtube music多 www
我都係搞咁多野都未必聽得出有明顯分別, 會去到我接受唔到的人
我的接受程度都好低 www |