其實 D 玩開黑膠同膽機的, 反而可能會覺得玩 PC-HIFI, CAS 等複習又麻煩, 但其實聽CD 先最簡單直接.

其實我覺得玩CAS都係麻煩, D人又要聽digital玩出analog 味, 又要搞一大堆 電腦丫, NAS丫, 軟件丫, 重要HIFI 網路丫, 又話WIFI都會影響到 CAS 網路啊, 搞個rounter switch 光隔 連全屋 lan 線可能都要10幾萬 ~ 擇個source又一大堆學問, 都唔好講RIP CD.

主要懶, 貪方便聽串流同file的新手路過.

TOP

其實 D 玩開黑膠同膽機的, 反而可能會覺得玩 PC-HIFI, CAS 等複習又麻煩, 但其實聽CD 先最簡單直接.

其實 ...
十六夜 發表於 2024-11-18 22:32

其實師兄講得啱,小弟真係懶,亦可以咁講係貪方便
聽CD要換碟都覺得麻煩,香港地方細,一個NAS可以儲存成千上萬隻CD都得,屋企真係放唔到但好似我幾十歲搞咁多野都係聽唔出有分別純粹係度學下交流下,HKEPC都靜左好耐啦

TOP

本帖最後由 十六夜 於 2024-11-18 23:16 編輯

其實我認為, D人玩咩 (i.e., 黑膠, CD, 定係CAS) 主要都係睇佢地聽開D咩音樂, 同咩年紀.

有D人聽開D音樂都會出黑膠碟
有D人儲埋廿幾三十年幾櫃CD又唔係咁識搞CAS, 咪聽返CD 攞
有D人熟電腦的 (版上的師兄大神), 咪可以搞CAS囉

好似我咁, 我都唔係唔想試玩黑膠和CD, 但我聽開的流行曲唔好講黑膠, CD都未必有/咁快有, 所以都冇辦法. 都係聽串流 RIP 碟 買file 最好.  

但...其實我都係聽youtube music多 www
我都係搞咁多野都未必聽得出有明顯分別, 會去到我接受唔到的人
我的接受程度都好低 www

TOP

回覆 41# 十六夜

師兄講得啱,而家好似係兜一大個圈,要你洗好多錢,然後還原基本步咁...

TOP

我都係, 先到youtube搵歌睇下,
啱聽才去串流音樂平台, 搵到隻歌就放入私人LIST內.

TOP

本帖最後由 alextsang_tt 於 2024-11-19 03:27 編輯
除左用Chrome上Spotify同YouTube聽歌,通常都係用foobar2000,components就只係裝左ASIO,SACD,DSD proce ...
bbgirl223 發表於 2024-11-18 13:31


***因為我發覺唔同既file係電腦都要做設定再去DAC,咁DAC才能正常運作,唔知CHING有無遇過咁既問題***

我PC主要都係foobar...檔案主要CD(wav/flac),就算SACD ISO/DSF,唔需要反覆調較,最多試過播放DSD 22.6MHZ以上就唔支援(我部機最多只支援到22.5MHZ)

有少少好奇.......師兄個問題大概係點?

spotify我鐘意用翻佢個軟件,貪佢介面做得FIT啲同有啲嘢玩,歌詞/spotify connect(唔同device連動)/排序...我唔係premium

不過我部機支援spotify connect...選擇介面變咗由手機/平板app...聽感比較電腦好聲少少
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

本帖最後由 alextsang_tt 於 2024-11-19 09:01 編輯
曾經試過將4K blu-ray幾十GB既戲轉過落電腦,畫面唔會靚過上網download remux檔,如果係4K片源我會直接用 ...
bbgirl223 發表於 2024-11-18 13:47


有損壓縮唔使試都知畫質下降,壓縮比率仲要咁大,試嚟都無謂,況且都唔啦更

反而無想像過電視內置player(DS Video),居然會靚過MADVR搭2080TI,MADVR都係我隱患...不定時都仲會有多少痕痕哋,一直都無玩靚電視...假如下部換咗OLED,都應該會再試吓

TOP

本帖最後由 alextsang_tt 於 2024-11-19 10:25 編輯
AV amp同很多擴音機開機有噠一聲,應該係喇叭保護,係部機未正常工作時候防止出直流燒喇叭,一般著機兩三 ...
bbgirl223 發表於 2024-11-18 14:14


想向師兄請教吓,我無電子知識...但都想試吓為部head amp換OP amp,多年來見其他師兄換得好開心,都想試吓,打算換嘅位置係輸入(唔知叫乜嘢位置)嘅兩粒Ti ne5532,同埋放大(都係唔知叫乜嘢位置)四粒Ti ne5534,另外見人講vol buffer都有一粒(唔知換嚟有冇作用),諗住換burson v7...雖然無同樣機型換上嘅report,但見同廠啲兄弟機都有人上過,音質如何我就無法求証,但至少見人都無炒車,雖然咁講太空泛,唔知師兄有冇乜嘢意見可以比小弟

TOP

有損壓縮唔使試都知畫質下降,壓縮比率仲要咁大,試嚟都無謂,況且都唔啦更

反而無想像過電視內置 ...
alextsang_tt 發表於 2024-11-19 16:24

幾年前已經比較過,用DS Video 就可以plugin 字幕,比起電腦點搞都靚唔過佢,用張啱啱出既RTX2080Ti係MadVr set到盡都輸俾部電視,電視內粒chipset專俾影像,但果時張卡貴過部4k電視,用平卡又行唔盡MadVr,終於玩到投降。之前諗住轉LG OLED,奈何無得裝DS Video, 只能用DLNA先用到內置player ,就等到舊年三星先出OLED,就第一時間換左,就好似另一位師兄講既兩個世界點解唔係電視度裝另外一些player ,因為電視內置個player 真係最靚,同DLNA直攞file畫質一樣無分別,只係4k電影唔兼容字幕而且又用緊佢既NAS添

TOP

***因為我發覺唔同既file係電腦都要做設定再去DAC,咁DAC才能正常運作,唔知CHING有無遇過咁既問題***

...
alextsang_tt 發表於 2024-11-19 10:57

其實想了解多啲streamer(無內置DAC)既構造,同電腦usb輸出邊個會靚聲啲
另外我用foobar 點set都播唔到Native DSD512,但我部前級明明話出到,有無其它師兄幫到手呢

TOP