通x d嘢真係好貴, 以前佢d monitor唔標價錢, 而家競爭大先標番, 如果要買YAMAHA 器材真係比佢禁住搶, 如果唔係複雜大件嘢咪託朋友喺外國帶過嚟, 其餘咪上網訂, 多數一次過訂五千蚊以上, 咁運費咪唔覺得貴~~

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

師兄好眼力!!

放售中~因買了新玩具
adrianmak 發表於 2014-7-22 13:55

師兄又買了新玩具

TOP

師兄好眼力!!

放售中~因買了新玩具
adrianmak 發表於 2014-7-22 13:55



師兄有乜新野玩?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我細佬啫。
由有源喇叭換了馬蘭士合併amp+kef 喇叭
adrianmak 發表於 2014-7-22 17:17



   

我有兩套系統,另一套都係被動喇叭, Audiolab 8200A 推 20年前既B&W 805

TOP

恭喜你細佬又提升功放及無源喇叭另一境界 喇叭係咪KEF LS50?

回覆 45# adrianmak

(由 HKEPC Android 手機版 發出)

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我之前在隔離台有師兄出post問ls50問題,原來是令弟……

回覆 48# adrianmak

(由 HKEPC Android 手機版 發出)

TOP

kinghung 發表於 2014-7-14 16:57



巴打有無地址可以pm,我都想買黎俾x300a用

TOP