回復  喜喜天使


電容並聯最好是用埋同一個牌子及型號 !
aw135246 發表於 2011-12-4 15:34



    這點我知道,我只是想問原裝用4粒10000uf 63v可否改做4粒10000uf 50v,我對電子知識係0!所以要請教各位,如可以我都會訂貨,nopss兄有排煩囉、呵呵

TOP

63V 是不能代 50V, 但如您的線路祇用到 50V 或以下, 那就沒有問題 !

TOP

改完後應可發揮mike兄幫我mod後的喇叭了

TOP

如果是 3886, 我覺得用 50V 應該 OK 的 !

TOP

我本來就是63v,只是50v的易買一點!如果不能改就沒法了

TOP

It should be ok. Buy la

TOP

Becoz your board use 100uf 50v for buffer cap. Overall power won"t over 50v

TOP

我怕掏唔切,now I in 大亞灣,星期四泥打邊爐度位先,找日再來整

TOP

回復 48# 喜喜天使

唔緊要啦, 我訂 8 隻 返黎先, 如果好就再訂啦 !

TOP

"伟良音响DIY专门店"賣的電容也可考慮.

"北京明天"交易過幾次也未失手

"恩佳電子商行"專賣貴價電容,也是 ...
zlab 發表於 2011-12-3 12:07


These shops already on my list and traded with 3 shops without issue.

TOP