師兄既問題相當好,係咪無乜人玩CAS轉晒玩串流?真係要睇咩人同點玩HI-FI 咯,玩串流就簡單好多,識用手機 ...
bbgirl223 發表於 2024-12-26 13:55 
師兄誤會了,不是我玩card相對勁,係以前未有串流出現前都只可以選卡經USB出DAC
依稀記得玩聲卡都係EPC開始....不知不覺就十幾年,都快廿年= =
emu1212m>rme9632 >Paul Pang USB Card >SOtM tX-USBexp>JCAT USB CARD FEMTO
我曾經都玩過串流
串流要用手機或iPad控制對我黎講其實沒有電腦用滑鼠咁方便
而且我大部份都係日文歌曲名,搜歌都不容易.....電腦畫面比較大
看圖搜歌都比較容易,間中還可以聽YOUTUBE歌曲,串流就做不到
jplay jriver hqplayer roon 這些我都有用過,而且是付費版本
最後用回Foobar2K= =可能習慣左佢調音跟簡單
記得roon lifetime賣出去係唯一唔使蝕錢仲有錢賺
幾年過後現在看一看JCAT原來以經出到USB Card XE EVO+Master OCXO Clock Upgrade
埋單要兩萬多還沒加線電,性價比唔高,又見無乜人講
都有諗過收部2手Innuos Pulsar Streamer會唔會好D
但串流又要搞Fiberbox同Switch果又好似差唔多
其實我也是初哥一名,想偷師學嘢 |