本帖最後由 joeyung714 於 2024-12-25 23:20 編輯
网络产品可能同Streamer一样真系唔好一出就买
啱啱出果时买要7千几不过一直都用呢只牌子, ...
bbgirl223 發表於 2024-12-25 18:37


咩都試下
有實驗精神係好事
實驗完知道咩係 value buy

TOP

時間的重要性

陳寗講得幾好

TOP

本帖最後由 KOJI 於 2024-12-26 01:20 編輯

回覆 373# bbgirl223
"正如師兄所講,老虎魚隻uip能否做到隔除雜音呢?"
> 它是為了解決這問題才出產
https://www.review33.com/news/news.php?news_id=20240102232722

"效果會比ifi更好嗎?"
> 兩件完全不同级數產品相距差不多5倍價錢uip唔係更好的話可以掉得啦!

"但我暫時唔打算加鐘(隻鐘幾貴下),值得投資嗎?"
> 個人覺得完全值得 8年前經同事推介開始玩鐘+dac
https://www.hkepc.com/forum/view ... ghlight=&page=1

以前時鐘用在cd player/transport和dac之間令到jitter减到最低隨cas興上除dac和cd player/transport之外
近年usb relocker,lan switch,audio ddc,steamer等等亦開始有時鐘input甚至連黑膠唱盤亦有(估佢唔到)
而有曰本牌子近年出產品亦有加入時鐘input(之前的是没有)廠家明白有時鐘input係會令聲音提升更好
多年後這推介同事他的器材(dac,ddc,uip,lan switch x2)全部都可用時鐘input他之前說過有鐘加不是大晒
但冇得加想再好就不用想啦!5部器材用上同一時鐘和5部器材5個clock相比之下前者聲音完全KO晒後者
再去取經全部器材用上同一時鐘加上ddc去dac用上比usb/光纖/同軸 aes/ebu更高班的i2s(hdmi)輸出
果然有料到不是親耳聽也不信聲音可以好到咁樣 果然音響是沒有最好只有更好完全冇錯
(他說i2s同樣可以玩靚線線越靚效果越好即場試由古河ncf hdmi換去vodka48立刻有提升)

TOP

本帖最後由 KOJI 於 2024-12-26 00:44 編輯
昨天到今朝我其實看了很久有關fiber的介紹, 但還是有些地方搞得不太清楚明白(有一種唔明白係叫做我覺得自 ...
十六夜 發表於 2024-12-25 13:19

之前用furutech ncf lan8之後入aim na5紿apple tv用
https://shop.hivihk.com/products ... B-izAK1Q3KPD_MsJuOJ
https://www.audiotechnique.com/s ... 6%E6%A5%B5%E9%AB%98
分别由Router去pc和apple tv都加2支lan isilencer作提升
(https://www.spill.hk/audiovisual/iFi-LAN-iSilencer-review/)
之後再想提升更多同事推介玩光隔ifi LAN iPurifier Pro(他買了)及aim na9網絡線
同事他借了朋友的來玩話好掂(之後代理做節日優惠有優惠就去攻頂敗了回來)
由Router > lan isilencer > na5 > LAN iPurifier Pro(用LPS供電+純銀type c供電線) > na9 > apple tv
結果非常正路na9不論聲畫提升程度比na5好更多係兩個世界旗艦即係旗艦同事果然冇吹水

TOP

咩都試下
有實驗精神係好事
實驗完知道咩係 value buy
joeyung714 發表於 2024-12-25 20:20


用左呢隻router ,屋企網絡無煩惱,可惜10G port位太少,除左自己手痕拔線左插右插,從未hang過最緊要係wifi 連接屋企所有Iot未曾甩過
都係一分錢一分貨

TOP

回覆  bbgirl223
"正如師兄所講,老虎魚隻uip能否做到隔除雜音呢?"
> 它是為了解決這問題才出產


"效果 ...
KOJI 發表於 2024-12-26 00:23


師兄真係好勁呀
介唔介意透露下現時用緊咩器材?
Source 方面係PC ?Streamer ?Apple TV?Transport (Bridge )?
測試會用咩file或者付費平台?
用耳機還是喇叭分別會好明顯?
網絡系統添置左咩補品?或者係專for audio 既器材或線材?

小弟對CAS只知皮毛,希望用最簡單,最慳位,最經濟而有滿意音質,主要想搞好個Source ,希望師兄提出寶貴意見

TOP

之前用furutech ncf lan8之後入aim na5紿apple tv用


分别由Router去pc和apple tv都加2支lan isilencer作 ...
KOJI 發表於 2024-12-26 00:26


師兄好毒呀

我諗‘十六夜師兄’一定會買iFi LAN ipurifier pro(佢之前講過)

至於其它補品佢同"joeyung714 "師兄都買得七七八八

關於小弟用部iFi neo Streamer ,幾乎所有補品集於一身,亦強調內部時鐘組件,係咪已經唔需要加任何補品?

TOP

玩左幾日部iFi neo Streamer,同用PC foobar 出做比較,今日做個總結

音質方面:Streamer 無可否認音源乾淨,透澈,自然,很純和,中性。
PC 就音樂裡有底燥之類,影響聆聽分析力及細緻度,但動態及反應(低頻爆炸力)較好,低頻潛得更深同時又收得好。

操作方面:Streamer 就用web page 直接控制,手機又可控制,PC用手機不能選曲 由內聯網Nas選曲既話,Streamer 1G Lan 輸比PC 10G Lan,Spotify 經Streamer 出44.1khz(好似無得set),PC 就可出24bits 384khz(跟DAC 最高規格)。

Streamer 播緊DSD時轉播FLAC或其它file 會hang 機(可能set bit prefect 出),DAC前級轉其它source input ,等於甩左佢個usb又會hang機,有時只會暫停轉返就繼續播 PC 就從未會出現hang 機情況。

唔知有無師兄用緊Streamer 都會係咁

TOP

退燒2,3年 最近又開始玩返
請問而家係唔係無乜人玩CAS,轉晒去串流?
以前用過jplay usb card,Sotm Tx USB Ultra   
想問下近來USB有無咩新產品效果更好?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP