darkfrank 當前離線
進階會員
好彩我完全退咗燒,轉返玩搖控車 。年初先同朋友攞返架前級,到今日仲未駁線 果幾隻黑膠盤都唔 ... tvbau 發表於 2021-12-26 19:45
TOP
Artemis@ET 當前離線
中級會員
1個閒人 當前在線
tvbau 當前離線
我有個同事, 佢搵一首歌,日聽夜聽, 聽左十年都有, 每個細節都好記得, 然後拎呢隻[飲歌]去買器材, 不斷為呢 ... 1個閒人 發表於 2021-12-27 11:40
我好彩有好多機會聽到現塲音樂, 唔係歌星啲演唱會, 係四五個到過百人嘅樂團, 屋企個仔又會拉小提琴, 所以 ... tvbau 發表於 2021-12-27 18:01
sam2004 當前離線