剛剛有人又出咗片,樓主可以參考下。
https://youtu.be/M4d4FJ4Kjac

TOP

咁咪買咗部機先,用住原裝App先,
反正玩得HiFi都係停唔到,後面可以慢慢加,
就算樓主玩完覺得唔好聲唔 ...
arrychiu 發表於 2021-4-5 23:51


以你推介RS201,加對入門好少少如B&W 606 S2咁,兩萬蚊了...

TOP

剛剛有人又出咗片,樓主可以參考下。
arrychiu 發表於 2021-4-5 23:53


師兄你用Roon買斷定年費呢?

TOP

以你推介RS201,加對入門好少少如B&W 606 S2咁,兩萬蚊了...
juno9 發表於 2021-4-5 23:54

睇討論區
總會見到D人成日話唔差在/加少少 /攻頂
買咩買乜
唔聽實後悔
加少少最終就變double 或 triple
只買最好最貴都唔理人預算

其實搵最好最貴邊個唔識
就係想睇餸食飯先來問
預算內 拎意見



via HKEPC Reader for Android

TOP

睇討論區
總會見到D人成日話唔差在/加少少 /攻頂
買咩買乜
唔聽實後悔
加少少最終就變double 或 triple
...
ssalem 發表於 2021-4-6 00:03


有錢真好

TOP

以你推介RS201,加對入門好少少如B&W 606 S2咁,兩萬蚊了...
juno9 發表於 2021-4-5 23:54


咁我真係無留意樓主未有喇叭,
All in One真係推唔掂B&W,重末計喇叭線。

如果一萬蚊要買埋喇叭就不如買對有源喇叭,再砌部Respberry做bridge。

TOP

有錢真好
juno9 發表於 2021-4-6 00:10

有錢都唔一定要攻頂
興趣無限 各有深淺
入門,中階,高端各有需要 各有各玩


via HKEPC Reader for Android

TOP

師兄你用Roon買斷定年費呢?
juno9 發表於 2021-4-6 00:01


梗係買斷啦,最好開個新email買,
玩過唔啱聽又可以放二手,賣4千幾閃成。

TOP

有錢都唔一定要攻頂
興趣無限 各有深淺
入門,中階,高端各有需要 各有各玩


via HKEPC Reader for And ...
ssalem 發表於 2021-4-6 00:25


師兄講得啱,平有平玩貴有貴玩,
聽過好多幾球嘅音響表現好一般。

TOP

梗係買斷啦,最好開個新email買,
玩過唔啱聽又可以放二手,賣4千幾閃成。 ...
arrychiu 發表於 2021-4-6 00:40


二手一定唔接啦,聽聞D友仔連夾串流家庭Plan幾草野都有人呃...

TOP