arrychiu 當前離線
進階會員
TOP
juno9 當前離線
咁咪買咗部機先,用住原裝App先, 反正玩得HiFi都係停唔到,後面可以慢慢加, 就算樓主玩完覺得唔好聲唔 ... arrychiu 發表於 2021-4-5 23:51
剛剛有人又出咗片,樓主可以參考下。 arrychiu 發表於 2021-4-5 23:53
ssalem 當前離線
中級會員
以你推介RS201,加對入門好少少如B&W 606 S2咁,兩萬蚊了... juno9 發表於 2021-4-5 23:54
睇討論區 總會見到D人成日話唔差在/加少少 /攻頂 買咩買乜 唔聽實後悔 加少少最終就變double 或 triple ... ssalem 發表於 2021-4-6 00:03
有錢真好 juno9 發表於 2021-4-6 00:10
師兄你用Roon買斷定年費呢? juno9 發表於 2021-4-6 00:01
有錢都唔一定要攻頂 興趣無限 各有深淺 入門,中階,高端各有需要 各有各玩 via HKEPC Reader for And ... ssalem 發表於 2021-4-6 00:25
梗係買斷啦,最好開個新email買, 玩過唔啱聽又可以放二手,賣4千幾閃成。 ... arrychiu 發表於 2021-4-6 00:40