鄺美雲識唱歌咩?我做傳媒的,有次同記者吹水問邊個歌手唱得最衰,佢話個錄音果位要同佢大執(佢逐句唱),記著 ...
juno9 發表於 2021-2-10 02:29

果個年代歌手通常會有人去教佢一D特色唱腔等D人容易D認得佢,同埋D錄音會開重ECHO,呃到下人,做成果個年代有好多歌手係被吹大左,細心聽其實跟本就唔係講到咁勁,同埋果個年代D MIC同EAR MONITOR冇咁靈敏,D製作人會落D心思去做調較去補充設備O既不足,其實就唔一定係以前技術有用D,好多野跟本就神化左

TOP

回覆 29# juno9

Ching, 我有同感。

TOP

如果師兄有試下如夢,我最鍾意聽佢隻夢六。
arrychiu 發表於 2021-2-10 00:35

早期如夢我都好鐘意, 夢一至夢六都齊哂

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)

TOP

鄺美雲識唱歌咩?我做傳媒的,有次同記者吹水問邊個歌手唱得最衰,佢話個錄音果位要同佢大執(佢逐句唱),記著 ...
juno9 發表於 2021-2-10 02:29

鄺美雲隻C again 一次完整都聽唔到。。
真係頂唔順佢個唱功

返而舊作還可接受。

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)

TOP

本帖最後由 sniperX 於 2021-2-12 16:17 編輯
近年,都只系聽,陳潔麗,曼麗,姚斯婷,劉德麗,陳果等等,錄音好的翻唱廣東歌,
至於童麗,頂唔順啲廣東 ...
blkbd5 發表於 2021-1-27 13:29


其實我唔係好明白咩係發燒, 甚至乎分唔清楚所謂hi fi同味精嘅分別. 但係我覺得好多原唱廣東歌係一套正常hi fi 系統上可以幾好聽, 什至乎可以去到天碟級水平. 唔係我講, 例如羅文25CD係一眾發燒友公認天碟之一. 反而我真係好小聽到啲所謂口水歌發燒廣東碟去試hi fi.

有次我去阿 X hi fi舖試hi fi, 個sales用童麗隻碟俾我, 話我品味啱聽呢啲!小弟認為呢個係對我極大侮辱, 因為呢個sales, 呢間野已經俾我永久blacklisted. 好彩我未來最多都係可能幫襯十萬八萬, 唔算大客仔.

又另外一個經驗, 一隻所謂hi fi碟係部JVC mini system上面聽都好似幾 hi fi喎. 但係放落再高級小小系統又好似唔大分別. 反而以前好多聽落平平無奇CD, 越高級係統聽到越多細節. 咁我反思有部分所謂hi fi碟, 究竟係唔係為咗啲一般系統而優化呢? 廣東歌雖然同歌劇表演唔同, 但係亦可以有抑揚頓挫. 同個種諗書式唱法比, 原唱者最小贏幾條街. 講到尾我都係唔明啲口水歌有咩好聽?

TOP

其實我唔係好明白咩係發燒, 甚至乎分唔清楚所謂hi fi同味精嘅分別. 但係我覺得好多原唱廣東歌係一套正常h ...
sniperX 發表於 2021-2-12 15:45


唱得慢慢.............慢尐咁囉

TOP

唱得慢慢.............慢尐咁囉
註冊 發表於 2021-2-12 15:56


我呢啲冇藝術細胞嘅老粗, 識條鐵咩!唔係慢尐尐,  係由頭到尾個旋律一樣或者相近.

TOP

聽講過唱現場個歌手要識技巧將啲聲灌到入個咪到先會好聽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

石詠莉都唔錯,呢期都聽緊

TOP