本帖最後由 sniperX 於 2021-2-12 16:17 編輯
近年,都只系聽,陳潔麗,曼麗,姚斯婷,劉德麗,陳果等等,錄音好的翻唱廣東歌,
至於童麗,頂唔順啲廣東 ...
blkbd5 發表於 2021-1-27 13:29 
其實我唔係好明白咩係發燒, 甚至乎分唔清楚所謂hi fi同味精嘅分別. 但係我覺得好多原唱廣東歌係一套正常hi fi 系統上可以幾好聽, 什至乎可以去到天碟級水平. 唔係我講, 例如羅文25CD係一眾發燒友公認天碟之一. 反而我真係好小聽到啲所謂口水歌發燒廣東碟去試hi fi.
有次我去阿 X hi fi舖試hi fi, 個sales用童麗隻碟俾我, 話我品味啱聽呢啲!小弟認為呢個係對我極大侮辱, 因為呢個sales, 呢間野已經俾我永久blacklisted. 好彩我未來最多都係可能幫襯十萬八萬, 唔算大客仔.
又另外一個經驗, 一隻所謂hi fi碟係部JVC mini system上面聽都好似幾 hi fi喎. 但係放落再高級小小系統又好似唔大分別. 反而以前好多聽落平平無奇CD, 越高級係統聽到越多細節. 咁我反思有部分所謂hi fi碟, 究竟係唔係為咗啲一般系統而優化呢? 廣東歌雖然同歌劇表演唔同, 但係亦可以有抑揚頓挫. 同個種諗書式唱法比, 原唱者最小贏幾條街. 講到尾我都係唔明啲口水歌有咩好聽? |