本帖最後由 andymok 於 2020-3-13 23:45 編輯

回覆 30# gm167maki


If it's loud enough, energy high enough that the amplifier cannot handle, the amplifier will clip and output DC

If that's indeed the case, the problem then lies on the DAC lacking proper relay circuitry for source switching

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 gm167maki 於 2020-3-14 11:17 編輯
回覆  gm167maki


If it's loud enough, energy high enough that the amplifier cannot handle, the amp ...
andymok 發表於 2020-3-13 11:30 PM


  技術嘢攪唔明, 不過以現在換過既野來試9成會係喇叭出事, 下次唯有轉檔時記得先將音量收細保險一下

TOP

人地部dac , 睇落都幾pro .  
樓主 係 xlr out 去 amp 果度換成 其他 機 xlr out ,  對比多下先。

其實 ...
yasilali 發表於 2020-3-14 08:27 AM


  我之前都有轉過試另外2部DAC,同埋唔同輸出既XLR/RCA,功放戈幾組插位每一組都試過
我都用埋手機/DAP去轉紅白入功放(851A同問人借黎試既功放都一樣有角號聲),線材,電線都逐一試過
就差在無換過喇叭來試, 過多幾日新喇叭到左再試埋就可以100%確定係未喇叭出事

TOP

又有巴士迷

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 gm167maki 於 2020-3-14 13:14 編輯
覺得 elac 同 鋼琴7 好相似, 難推就梗,  成兩皮幾野...  

elac vela bs403
高x寬x深: 362 x 191 x240毫 ...
yasilali 發表於 2020-3-14 12:25 PM



    好多都推薦膽機推, 但係我空間有限放唔到係台面, 要擺係個架度, 我諗部機唔係太高既話放完上面應該都係得翻15CM左右既空間, 我驚散唔到熱, 另外請問一下膽機如果常開有無問題? 我有時會好耐都唔關一次機, 又或者放假既時候睇戲睇片一開就係連續2,3日
我曾經試過買過隻電子管既超小型台式(勁便宜貨)來插PC玩 , 超熱 , 而且時間一耐左佢就會有雜聲(應該係太熱挂)
所以就盡量都唔敢掂膽...

TOP

403 d 底音快猛. 成個小座地咁. ATC SCM7 個低音廢的. 就算推好只係有質, 無量, 唔好玩啦.

國產正經玩單端8W 300B / 300B推845. 咁的料玩4隻300B...

TOP

我之前都有轉過試另外2部DAC,同埋唔同輸出既XLR/RCA,功放戈幾組插位每一組都試過
我都用埋手機/DAP去轉 ...
gm167maki 發表於 2020-3-14 11:16



近來有冇郁過WIFI啊. 有時WIFI會有干擾的.

TOP

本帖最後由 gm167maki 於 2020-3-14 13:48 編輯
近來有冇郁過WIFI啊. 有時WIFI會有干擾的.
uraki 發表於 2020-3-14 01:20 PM



    一直都無郁過WIFI , 等我試下熄左個WIFI先

數分鐘後.......        經過現時科技時代下與網路阻斷左8分鐘既嘗試都係一樣有角號聲

TOP