回復 30# GT50000


CHING,你屋企雜物房都好大,收埋咁多野既

TOP

回復  GT50000


CHING,你屋企雜物房都好大,收埋咁多野既
kelvin2517 發表於 2012-7-15 18:51


唔係,係紙皮箱一箱箱咁,問下有一舊,再問又話有多一舊咁,不過呢次真係冇喇,本來我重希望摷到對幾皮野既叭.....

TOP

唔係,係紙皮箱一箱箱咁,問下有一舊,再問又話有多一舊咁,不過呢次真係冇喇,本來我重希望摷到對幾皮野 ...
GT50000 發表於 2012-7-15 19:01


差對喇叭就PREFECR喇

TOP

回復 33# dickboy

世事豈能盡如人意呢,睇怕如果要玩既,要跌錢買喇叭喇!

TOP

回復  dickboy

世事豈能盡如人意呢,睇怕如果要玩既,要跌錢買喇叭喇! ...
GT50000 發表於 2012-7-15 19:06



    平的就浪費個amp,貴就真係.....,sell左個amp買多set都有好多錢剩

TOP

平的就浪費個amp,貴就真係.....,sell左個amp買多set都有好多錢剩
icoicqico 發表於 2012-7-15 19:51


就係咁先大鑊,頭先同老豆傾左一陣,我話買二、三千既喇叭得唔得,佢話唔上萬都唔得!

TOP

就係咁先大鑊,頭先同老豆傾左一陣,我話買二、三千既喇叭得唔得,佢話唔上萬都唔得! ...
GT50000 發表於 2012-7-15 20:00


一睇你老豆都是發燒友來,收埋甘多寶物

TOP

一睇你老豆都是發燒友來,收埋甘多寶物
dickboy 發表於 2012-7-15 20:04

TOP

就係咁先大鑊,頭先同老豆傾左一陣,我話買二、三千既喇叭得唔得,佢話唔上萬都唔得! ...
GT50000 發表於 2012-7-15 20:00



    咁都ok,買隻2-3000的玩啦,如果你賣10000,你要買多部amp.不如自用好過啦!

TOP

你老豆做乜突然封耳, 因為你太细,定係比你细個時隊爛個喇叭。

TOP