kelvin2517 當前離線
進階會員
TOP
GT50000 當前離線
中級會員
回復 GT50000 CHING,你屋企雜物房都好大,收埋咁多野既 kelvin2517 發表於 2012-7-15 18:51
dickboy 當前離線
唔係,係紙皮箱一箱箱咁,問下有一舊,再問又話有多一舊咁,不過呢次真係冇喇,本來我重希望摷到對幾皮野 ... GT50000 發表於 2012-7-15 19:01
icoicqico 當前離線
瞎了眼,才看清人間黑白,就如同 ...
回復 dickboy 世事豈能盡如人意呢,睇怕如果要玩既,要跌錢買喇叭喇! ... GT50000 發表於 2012-7-15 19:06
平的就浪費個amp,貴就真係.....,sell左個amp買多set都有好多錢剩 icoicqico 發表於 2012-7-15 19:51
就係咁先大鑊,頭先同老豆傾左一陣,我話買二、三千既喇叭得唔得,佢話唔上萬都唔得! ... GT50000 發表於 2012-7-15 20:00
h073 當前離線
一睇你老豆都是發燒友來,收埋甘多寶物 dickboy 發表於 2012-7-15 20:04
panda360 當前離線