係呀, 我見到有人放黑色, 不過我唔鍾意黑色

你依家喇叭同擴音機都真係唔使換, 除非真係有朝一日你聽厭咗 ...
kelvinkk 發表於 2024-12-23 15:15


我都唔鍾意黑色,
當初買機時(N-05XD 同S-05),代理果邊S-05得番1部黑色現貨…
結果訂銀色等佐成個月船期……


師兄對部RS150既評價麻麻…

另外佢個外型真係無得輸,隔離數字台咁啱有部放,最衰買左呢部iFi唔夠一日先見到
bbgirl223 發表於 2024-12-23 09:43


我覺得佢部Int. AMP, Hifi Rose RA180 重有型 …
可惜一直都冇機會帶海關去查貨 (試聽)…
其實我都冇聽過
所以最後變佐買Esoteric

先玩 Roon + Streamer

再 Subsribe Tidal, 擴充個歌曲庫
Tidal + Room + Streamer
joeyung714 發表於 2024-12-22 22:59


順便補充下, Roon好似支援KK box, 所以應該粵語歌會比較齊???

而我最重要其實只係用來聽Qobuz Japan,
Qobuz今年剛剛剛合拼佐日本e-onkyo, 重等緊佢補齊D日文歌的資料庫  

到底有冇比較好的streamer支援amazon music Japan???
我之前想用yamaha 的內置apps 連日本amazon music, 但一直飛佐去大陸amazon music 我試過駁電話連vpn 都連唔到日本 @@ 唔想搞個router 的vpn

到底有冇比較好的streamer可以直接播到YouTube music, 而唔使用藍牙,Airplay 或USB???

TOP

Amp 同 SPK
係好襟玩

近年 DSP 喇叭當道
不過真係唔係我杯茶

唔同 streamer, DAC
過幾年就變電子垃圾 ...
joeyung714 發表於 2024-12-23 17:31


所以我又隱手唔買部Rose RS130咯,過幾年又真係變垃圾。

我試左部Streamer同PC比較之後,的而且確底燥無晒,我相信係部Streamer個usb有filter起到作用,所以我又打算買部usb淨化隔離器,試下用係pc度再比較過

【淘宝】http://e.tb.cn/h.TTdFAUMiDxtnqEM?tk=ScqQ3zYL5RI HU7632 「PCHIFI发烧音频USB净化隔离器ADuM4165高速480M 晶振OCXO时钟输入」
点击链接直接打开 或者 淘宝搜索直接打开

唔知師兄點睇呢隻嘢?會唔會有效果呢?

TOP

我都唔鍾意黑色,
當初買機時(N-05XD 同S-05),代理果邊S-05得番1部黑色現貨…
結果訂銀色等佐成個月船期 ...
十六夜 發表於 2024-12-23 17:42

師兄你好,
想問N05XD係咪應該聽邊類型歌都啱用? 但主要都係流行曲偏多, Thanks

via HKEPC Reader for Android

TOP

本帖最後由 joeyung714 於 2024-12-23 18:02 編輯
所以我又隱手唔買部Rose RS130咯,過幾年又真係變垃圾。

我試左部Streamer同PC比較之後,的而且確底燥無 ...
bbgirl223 發表於 2024-12-23 17:48


不建議
又走返回頭路

部 PC 應該做 server
行 roon core, HQplayer
入埋 Streamer 套 Audio System
你啲 File 放晒入 Roon
Streamer 做 NAA

TOP

本帖最後由 kelvinkk 於 2024-12-23 18:35 編輯
其實我都有同樣問題,地方太細,點放咁大對喇叭
都諗左好耐,又要唔阻位,又要唔好俾貓抓到,諗到 ...
bbgirl223 發表於 2024-12-23 09:17

如果聽d 80年代歌, 例如blue monday, modern talking........ disco歌嗰啲45轉黑膠single咪好正?

via HKEPC Reader for Android

TOP

不建議
又走返回頭路

部 PC 應該做 server
行 roon core, HQplayer
入埋 Streamer 套 Audio System
你啲 ...
joeyung714 發表於 2024-12-23 18:00

就想知最終係由邊部機usb出?如果係由PC出咁買呢部嘢都有用

TOP

就想知最終係由邊部機usb出?如果係由PC出咁買呢部嘢都有用
bbgirl223 發表於 2024-12-23 18:23


PC (Roon > HQPlayer) > Lan > iFi Streamer (NAA) > USB > DAC

TOP

如果聽d 80年代歌, 例如blue monday, modern talking........ disco歌嗰啲咪好正?

via HKEPC Reader for ...
kelvinkk 發表於 2024-12-23 18:19

原來師兄同我都有聽果類歌
Joy,Frankie goes to Hollywood, Pet shop boys,而家就聽Sia
但有些奇怪點解會揀B&W,同Yamaha 聽果類歌
所以JBL就好啱我

TOP

本帖最後由 joeyung714 於 2024-12-23 18:49 編輯
PC (Roon > HQPlayer) > Lan > iFi Streamer (NAA) > USB > DAC
十六夜 發表於 2024-12-23 18:32



bbgirl 可以唔使買野住 🤭
硬件野齊晒
Trial 左 roon 先, 起左個 setup 先

電腦睇片果 d, 用 optical 入 DAC, 或者電視個 HDMI ARC OUT 就可以了
唔好執着係 PC 個 USB out
都唔滿意,就獨立加一部 DAC for PC 用 XLR 入 preamp
or 獨立一部 DAC 招呼部 streamer

TOP

本帖最後由 kelvinkk 於 2024-12-23 18:39 編輯
原來師兄同我都有聽果類歌
Joy,Frankie goes to Hollywood, Pet shop boys,而家就聽Sia
但 ...
bbgirl223 發表於 2024-12-23 18:35

我以前好多黑膠碟都掉咗, 淨係留低呢啲remix嘅single響度, 因為啲聲靚

以前年青年代因為用nad+ar 喇叭聽真係好過癮, 依家雖然聽少咗好多, 間唔中都會聽下 , 但呢個年代新喇叭都唔知有邊啲啱聽,

始終年紀大咗, 再唔係一味聽呢類型歌, 所以喇叭選擇都有唔同咗

via HKEPC Reader for Android

TOP