本帖最後由 ronan 於 2022-7-6 21:52 編輯
去代理用RA-6000, RA-1572MK, RA-1592MK聽下如何

起步Roksan M2, 唔好用av amp 啦

That suggest ...
ANWKLO 發表於 2022-7-6 13:30


我起youtube 都聽過b&w 704 S2 + ROTEL RA-1592,發覺高音好清,人聲暖得黎唔會濛,分析力好高,但唔知低音係點

b&w 704 s2 + rotel ra-1592 (after 10:17)
https://www.youtube.com/watch?v=9llnUWPwSXI&t=664s

相比起marnatz PM 7005, marantz pm 7005 高音和分析力都差好多

Marantz PM 7005 + B&W 704 S2
https://www.youtube.com/watch?v=PTb6OwEIqJM&t=193s

而呢下呢個網比較金仔E-280 和marantz 40n,金仔打出黎的低音係有力好多,強好多,似我想要的效果
marantz MODEL40n/Accuphase E-280
https://www.youtube.com/watch?v=hgCr7_SucVE&t=770s

TOP

本帖最後由 ronan 於 2022-7-6 21:56 編輯
回覆  ronan


   ELAC 都唔會好到邊,只有87 dB,都係大食. 玩AV就要AV喇叭 Klipsch 那一類效能比較高嘅 ...
sam2004 發表於 2022-7-5 14:19


我本身用jbl ,所以都唔會考慮klipsch 了
上網睇過youtube,fs 287 打出黎的低音好似痳痳,雖然spec 話可以去到30hz
同埋原來elac fs287 好似無得加喇叭網,保養唔係咁方便,我諗都係go for b&w 704 s2 算了
因為b&w 704 s2 加埋個中置都係三萬蚊有找,但買elac fs287加埋中置要成四萬蚊,好似好貴

TOP

我起youtube 都聽過b&w 704 S2 + ROTEL RA-1592,發覺高音好清,人聲暖得黎唔會濛,分析力好高,但唔知低 ...
ronan 發表於 2022-7-6 21:51


曾經用過PM8003推二路三單完(兩個5 吋)座地喇叭, 控制力不足, 欠缺音樂感.

E-280和marantz 40n 推705 Signature, 不是704 S2, 好難比較, 當然PM7005無得比啦. 除了watts, 留意damping factor

youtube 只可以參考一下, 因為係聽緊你的HIFI, 不能先完全作準.

TOP

本帖最後由 sam2004 於 2022-7-8 14:34 編輯
我本身用jbl ,所以都唔會考慮klipsch 了
上網睇過youtube,因為b&w 704 s2 加埋個中置都係三萬蚊有找 ...
ronan 發表於 2022-7-6 21:53



b&w 704 s2  靈敏度只有88dB ,唔係一般嘅M可以搞到佢好,要佢出聲當然容易,如果你選呢款喇叭你唔去買部甘仔480或其他同等級的, 你會後悔

TOP

回覆 23# ANWKLO

平平地買部rotel 後級就夠,7 系唔難搞, 金仔配7系好似浪費咗D

TOP

回覆  ANWKLO

平平地買部rotel 後級就夠,7 系唔難搞, 金仔配7系好似浪費咗D
eddie0131 發表於 2022-7-8 16:32


除了Amp的控制力, 還要看樓主口味.

TOP

我做過音響工作比個答案你馬仔只有以前係好機又夠力推座地大喇叭連B&W喇叭都推得掂
近呢10年多二十年左右出嘅馬仔已經係面目全飛無力推好多座地喇叭連B&W都推到腳軟無力
唔好話馬仔入門係列連旗艦級放大器都推唔掂B&W 7係書架
依家嘅馬仔只係標榜功能同設計但係推力上仲弱過日係Yamaha放大器
你故馬仔嘅設計師真係好勁?錯了
依家嘅馬仔設計師已經轉晒人用一班以前Philips電器部抽一堆人轉過去
以前馬仔係美國佬設計依家馬仔交由日本Philips本部設計
另外所有Av Amp包括旗艦係列都未能夠都得掂B&W座地喇叭同書架7係
要推得郁B&W喇叭一定要力水好嘅放大器先掂

TOP

回覆  ANWKLO

平平地買部rotel 後級就夠,7 系唔難搞, 金仔配7系好似浪費咗D
eddie0131 發表於 2022-7-8 16:32


金仔低音好似較勁

e280 係入門級,對上一級係E380,再上就e480
如果入左e380,可能會諗點解唔比多少少入e480
xdxdxdxdxd

TOP

本帖最後由 ronan 於 2022-7-11 22:42 編輯
我做過音響工作比個答案你馬仔只有以前係好機又夠力推座地大喇叭連B&W喇叭都推得掂
近呢10年多二十年左右出 ...
eric196511 發表於 2022-7-11 09:04


我都做過同音響簡接的工作,有單project 係做個theatre ,間av consultant 係txx lxx music ,當時我問個txx lxx music 個av engineer ,但佢答的問題唔似係好多hifi 友聽的答案,我當時問過佢以下問題:

1. 駛唔駛做clean earth dedicated to av equipment?
av engineer 話唔駛

2. 駛唔駛做獨立電源比av equipment
av engineer 話唔駛,比一個獨立630A TPN 的刀制佢就攪掂,佢地自然會拆開lighting 一個制,mvac 一個制,av equipment 一個制

3. 是否要加power amp/integrated amp 先會好聲?
av engineer 話唔係,只要amp 聲援的power 大過喇叭的power 就可以了

之後就介紹我買yamaha av amp............xdxdxdxdxd

TOP

我做過音響工作比個答案你馬仔只有以前係好機又夠力推座地大喇叭連B&W喇叭都推得掂
近呢10年多二十年左右出 ...
eric196511 發表於 2022-7-11 09:04


講返馬仔amp

其實我本身想買yamaha av amp a6a 定a4a,因為yamaha 低音勁過馬仔,但無奈個地櫃放唔落,所以先入馬仔

我以前用過denon 和onkyo ,denon 偏低音,無乜高音,人聲厚厚地,但好粗好硬,同埋細聲聽唔清,大聲覺得嘈,例如就得人聲對白的音量,但當有配樂或大場面時就會覺得好嘈,可能呢個係同denon 高動態有關

之後轉用onkyo ,發覺onkyo 低音弱得黎高音又弱,睇戲唔算好,聽歌又唔算好

當轉用馬仔之後,發覺聽歌正好多,馬仔分析力高,高音出得黎唔刺耳,低音勁過onkyo ,但無denon 咁勁,同埋馬仔就算細細聲聽聽歌或睇戲,都可以聽得清每種樂器聲和人聲,例如好多人都話要把中置加1dB ,但馬仔唔駛加1dB 都得,依家好鐘意夜晚聽歌和睇戲

TOP