多謝各位回覆

sampling我無set 過,用返default
我頭先無看曬呢個post所以無在project度set,我頭先在wind ...
skywalker167 發表於 2021-6-15 20:39


睇過下你件 Thronmax Mdrill One Pro,可能搵到你要的答案啦!
1)呢支咪,收音方向係在招牌背後!    即係你對住果行 LED meter 講嘢啦!而要背向果兩粒扭扭制!
2)支咪好容易 overload,set gain 去到只著最少幾行 LED,再多會有爆聲!
3)用 Cardioid pattern 啱架啦!
4)收鋼琴時,唔好擺係琴手背後,你諗下,如開演奏會,觀眾(最貴飛)會係邊個位置同方向,咪就放個到啦!通常是琴手右手前方,離開遠啲(有位就10呎啦,無都3,5,7 呎啦)。仲有,放條厚毛巾係擺咪張枱上面,如果唔係張枱面會反射聲。

無辦法,垃圾就係垃圾(唔鍾意就話係玩具囉!)

TOP

本帖最後由 skywalker167 於 2021-6-18 12:09 編輯
睇過下你件 Thronmax Mdrill One Pro,可能搵到你要的答案啦!
1)呢支咪,收音方向係在招牌背後!    即 ...
stephenwong 發表於 2021-6-15 21:31

多謝回覆
事實上,可能我之前表達得 不好,我之前都是對住有LED的那邊(即正確的正面)講野唱歌,
前晚我試用返4-5吋唱歌,同都有試更遠距離,例如大概10吋距離,都是用心型收音,出來音質都差不多錦差
我試埋用背面收音,結果就是細聲好多,
我琴晚已經將個gain扭到最細
我最後拿了上去代理,放低左比他們測試檢查
因為我相信就算我買了個玩具,都不應該會差過手機,我相信件貨有損壞.....

話說 我見淘寶有618優惠,做到6月20日
Blue Yeti只是899人民幣,即吾洗港幣1100
但我覺得因為電容麥克風 應該怕撞,所以最好不要淘寶... 但都吸引
我真系想 一怒之下賣走我原本個Thronmax
再買過個淘寶Blue yeti 或者8百幾香港買個Zoom H1n  
EDIT: 我查返Zoom H1n香港賣980港幣,而淘寶做緊665人民幣,即港幣800左右,都好吸引
   

其實是不是Blue Yeti都適合我個用途??

TOP

回覆 22# skywalker167

路過講一句, 收音呢D 野真係揀返正經有經驗既大牌子好D, 聽stephenwong CHING 講冇錯
至於今時今日既手機你唔好睇佢細細部好似冇乜咁, 其實後面D ISP, SOC 做左好多野加強效果

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

多謝回覆
事實上,可能我之前表達得 不好,我之前都是對住有LED的那邊(即正確的正面)講野唱歌,
前晚我試 ...
skywalker167 發表於 2021-6-18 12:03


建議你買 H1n 啦。

Blue Yeti 要 Pro 版本先錄到 24/96, H1n 就插張 SDCARD 就錄到。

而且 Blue Yeti 好重,擺位錄音唔方便。H1n 就唔使跟部電腦用,方便好多,同埋唔會 hang 機!

做咗一次傻仔夠啦,唔好再做啦!

利申,我有 Blue Yeti Pro,我有 Zoom H4N,仲有唔少 Mic。信啦!

TOP

多謝回覆
事實上,可能我之前表達得 不好,我之前都是對住有LED的那邊(即正確的正面)講野唱歌,
前晚我試 ...
skywalker167 發表於 2021-6-18 12:03


啦,幫你幫到盡啦,去睇下呢條片

佢擺係唔同嘅琴上面個錄音機就係 Zoom H4n,型號都好舊啦,而家,H1n 已經進步過 H4n,但都完全夠用,我意思係專業用途。我就係擁有咁舊嘅 H4n,依然好好用,好夠用。Zoom H1n 一樣,係一件見得人嘅專業器材。

仲有,睇下呢個天仙下凡嘅美女(其實係澳洲人)

用咩來錄聲呀?Zoom!片尾 credit roller 有寫㗎!網上有人討論是那個 Zoom 型號,因為條片無影到,但係有人話係 H4n。

靚女唔怕多睇

呢條睇到肯肯定係 H4n 呀!

錄到條咁樣嘅 demo,乜 job 都接到啦!

TOP

「100Hz以下已經跌得好大」應該係佢內置防底噪防噴咪嘅功能,呢啲玩具有無得閂就唔知了。「3 個 16mm 電容式高品質極頭」即唔係平時錄音室見都嗰啲大振膜,音質當然差,blue yeti 都係咁所以唔好買。

上排又係有朋友問我同一樣野,其實諗乜器材前,咪擺位同房間處理係更緊要,尤其是你呢個budget買唔到乜好野,偏偏佢就唔信我,謎信買咗器材就會好。

你個請況,其實可以0 budget 試吓用手機耳機個咪,丟落鋼琴琴箱裡面近頂位,小提琴就貼去拉弦個位旁邊,主要係盡量減少房間迴音。最緊要係用個可以較錄音大細聲嘅app,錄時睇實唔好爆咪。想個客睇落靚仔啲又好聲少少嘅,可以去電腦商場幾十蚊買個呢啲咪。

https://youtu.be/_OXyXswN_co

如果你真係好想試Blue Yeti,我$400 放比你,好想甩手件垃圾

TOP

如果要插幾支咪嘅,買呢個野,都係幾十蚊。

https://www.ruten.com.tw/item/show?22019524071957

TOP

ZOOM Q2n 4K cam 聲音不俗,簡單易用

TOP

本帖最後由 scarface 於 2021-6-19 13:57 編輯

我自己錄聲用ZOOM H1n

TOP