keis 當前離線
中級會員
上網睇左好多鬼佬評價都幾正面 價錢都OK 我見曾福琴行 都係賣2999 1隻 同外國 隔山買牛個價唔差得遠。 依 ... ococ 發表於 2019-12-14 10:56
TOP
darkfrank 當前離線
進階會員
ococ 當前離線
回覆 ococ Mytek機不了,我寧願要減價 darkfrank 發表於 2019-12-14 11:58
我自己就係用黎雜食, 房用應該現時無比佢更好既選擇. 曾福琴行無貨要訂既, 你可打電話去問下. 我都係去美 ... keis 發表於 2019-12-14 11:40
唔會啊, 大對喇叭唔一定要放大聲啊. A17比我一個幾特別的感受就係細聲時的質數. 特別係半夜1,2點極靜 ... uraki 發表於 2019-12-13 14:46
我間房細過你,唔到50呎,但照玩ME Geithain 其實盡可能買自己可以afford到既,以後唔駛考慮再換。 ... darkfrank 發表於 2019-12-14 17:30
sniperbb 當前離線
uraki 當前離線
師兄請問你聆聽距離有幾遠 因為我間房其實真係好細 只係怕得物無所用 我知一套好system起碼可以聽十 ... ococ 發表於 2019-12-14 14:51
黃藥師 當前離線
Banned