上網睇左好多鬼佬評價都幾正面 價錢都OK 我見曾福琴行 都係賣2999 1隻 同外國 隔山買牛個價唔差得遠。 依 ...
ococ 發表於 2019-12-14 10:56


我自己就係用黎雜食, 房用應該現時無比佢更好既選擇.
曾福琴行無貨要訂既, 你可打電話去問下. 我都係去美森直接寄返黎.

TOP

回覆 12# ococ

Mytek機不了,我寧願要減價

TOP

本帖最後由 ococ 於 2019-12-14 12:53 編輯
回覆  ococ

Mytek機不了,我寧願要減價
darkfrank 發表於 2019-12-14 11:58


送緊係要 減一定唔會減得幾多

TOP

我自己就係用黎雜食, 房用應該現時無比佢更好既選擇.
曾福琴行無貨要訂既, 你可打電話去問下. 我都係去美 ...
keis 發表於 2019-12-14 11:40


計過數 森美同曾福琴行差價好少 但冇咗個保養 因為佢有得cal 加唔少分 有啲心動

TOP

唔會啊, 大對喇叭唔一定要放大聲啊.
A17比我一個幾特別的感受就係細聲時的質數.

特別係半夜1,2點極靜 ...
uraki 發表於 2019-12-13 14:46



    師兄請問你聆聽距離有幾遠 因為我間房其實真係好細 只係怕得物無所用 我知一套好system起碼可以聽十年 其實我都唔介意投資多少少

TOP

我間房細過你,唔到50呎,但照玩ME Geithain
其實盡可能買自己可以afford到既,以後唔駛考慮再換。

TOP

我間房細過你,唔到50呎,但照玩ME Geithain
其實盡可能買自己可以afford到既,以後唔駛考慮再換。 ...
darkfrank 發表於 2019-12-14 17:30


ME Geithain 天價喇叭

TOP

本帖最後由 sniperbb 於 2019-12-15 10:31 編輯

我就係响BF隔山買牛, 買左呢款iLoud MM   勝在比香港平


附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

師兄請問你聆聽距離有幾遠 因為我間房其實真係好細 只係怕得物無所用 我知一套好system起碼可以聽十 ...
ococ 發表於 2019-12-14 14:51



27吋MON左右留10CM放左右喇叭, 離後牆10幾CM... 都係80呎左右.
重點係腳. 用ISO OREA, 差好遠.
多衫多窗簾. 我仲想加SUB仔打機...

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP