L.L 當前離線
中級會員
又一部經典 當年Sony真係好努力推MD angelo2046 發表於 2014-8-23 14:41
TOP
HAKAIDER 當前離線
進階會員
極極同意 啲機整體上越新越無咁好力 現代動鐵就係target high efficiency 用MD基本上唔使headphone amp都發揮到 真正portable hifi唔使幾舊野 angelo2046 發表於 2014-8-23 14:40
etet 當前離線
angelo2046 當前離線
唔係講少, Sony R50 直推Ultrasone HFI-780 有版有眼架 而且MD /discman 係聲底厚薄上tune 得好 ... HAKAIDER 發表於 2014-8-23 16:27
ccwoliver 當前離線
明白聲音各有要求 但在我黎講portable就係要portable 話知你幾好聲但要又AMP又線又電就完全唔係 ... angelo2046 發表於 2014-8-23 18:09
qqxp 當前離線
絕對應同,我見有D上一舊下一舊,成舊計時炸彈咁! ccwoliver 發表於 2014-8-23 18:39
我會話只係各有要求 要玩到好似果D咁比我就番屋企聽咪重好 當年MD比DISCMAN吸引我就係portable 未有smart ... angelo2046 發表於 2014-8-23 19:50
聽完再考慮升唔升級部擴音 etet 發表於 2014-8-23 20:15