又一部經典
當年Sony真係好努力推MD
angelo2046 發表於 2014-8-23 14:41


呢部真係好耐了...細細個聽CD用, 依家都唔知仲用唔用到了

TOP

極極同意
啲機整體上越新越無咁好力
現代動鐵就係target high efficiency
用MD基本上唔使headphone amp都發揮到
真正portable hifi唔使幾舊野
angelo2046 發表於 2014-8-23 14:40


唔係講少, Sony R50 直推Ultrasone HFI-780 有版有眼架
而且MD /discman 係聲底厚薄上tune 得好好
就算推大單元力水差少少都唔會太削聲

TOP

本帖最後由 etet 於 2014-8-23 18:05 編輯

我一陣都黎分享下, 收左部唔知係咪好野for 廳用=)

(由 HKEPC Android 手機版 發出)

TOP

唔係講少, Sony R50 直推Ultrasone HFI-780 有版有眼架
而且MD /discman 係聲底厚薄上tune 得好 ...
HAKAIDER 發表於 2014-8-23 16:27



明白聲音各有要求
但在我黎講portable就係要portable
話知你幾好聲但要又AMP又線又電就完全唔係portable
所以極欣賞Shure E500 SE846

TOP

明白聲音各有要求
但在我黎講portable就係要portable
話知你幾好聲但要又AMP又線又電就完全唔係 ...
angelo2046 發表於 2014-8-23 18:09


絕對應同,我見有D上一舊下一舊,成舊計時炸彈咁!

TOP

自己果部HIFI

TOP

絕對應同,我見有D上一舊下一舊,成舊計時炸彈咁!
ccwoliver 發表於 2014-8-23 18:39


我會話只係各有要求
要玩到好似果D咁比我就番屋企聽咪重好
當年MD比DISCMAN吸引我就係portable
未有smartphone
MD放褲袋番學出街
Discman係好聲, 但防震同大細係一個問題
MD就perfect

TOP

我會話只係各有要求
要玩到好似果D咁比我就番屋企聽咪重好
當年MD比DISCMAN吸引我就係portable
未有smart ...
angelo2046 發表於 2014-8-23 19:50


TOP

聽完再考慮升唔升級部擴音
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

聽完再考慮升唔升級部擴音
etet 發表於 2014-8-23 20:15


TOP