本帖最後由 bbgirl223 於 2024-12-7 19:08 編輯
而家好多發燒友都玩緊喇
可以令你套音響表現更上一層樓
joeyung714 發表於 2024-12-6 10:45


暫時唔會搞住,始終唔想搞到聲源部份,剩係俾個foobar 2000都搞到頭都大

呢兩日上返foobar 個forum 了解返個DSP processer,原來DSD64升上DSD512 ,過程係DSD>PCM>DSD,咁真係無必要升上去聽 反而PCM 44.1升上DSD512 動態明顯大左,聲音細緻左,聲底都係由DAC操控住不變。

而家只想搵一個music player裝落PC度穩穩定定而且音質要好就算了

暫時經多位師兄測試效果如下:
foobar 2000....介面普通,music library唔覺有(可能有插件做到),功能算強大(好多插件可以裝),一定要由PC usb>DAC,音質未比較過其它  更正:music library係有既
Roon....介面精美,操控容易,無需usb連接,但要月費就.... 音質可能一般,除了用PC usb連接才能Native DSD,一般都係DOP。
HQPLAYER....付費軟件,功能強大,對電腦硬件要求苛刻,未知對DSD原盤音質如何。
Apple music....唔知係咪只能用係MacOS,亦係付費軟件,music library 靚及清晰,但播放DSD會resampling 落PCM 44.1音質亦無得比較

唔知有沒有其它師兄有更好既player介紹,大家一齊交流下

TOP

本帖最後由 joeyung714 於 2024-12-6 22:47 編輯
暫時唔會搞住,始終唔想搞到聲源部份,剩係俾個foobar 2000都搞到頭都大

呢兩日上返foobar 個foru ...
bbgirl223 發表於 2024-12-6 15:45

都係正正經經搵部Streamer啦 😂
Streamer 個 USB 再駁 DAC 出
貴既靚既又有
平靚正既又有

TOP

本帖最後由 joeyung714 於 2024-12-7 00:07 編輯

岩岩到
好唔錯 👍🏻👍🏻👍🏻

DDC1 入 Wiim Ultra Optical In
Wiim Ultra 做 room correction
USB 接 DDC2
DDC2 I2S 出俾 DAC





TOP

功能好強…
真係唔相信一個二千幾蚊嘅盒仔有咁多野







TOP

本帖最後由 bbgirl223 於 2024-12-7 09:19 編輯
都係正正經經搵部Streamer啦 😂
Streamer 個 USB 再駁 DAC 出
貴既靚既又有
平靚正既又有 ...
joeyung714 發表於 2024-12-6 18:23


恭喜師兄有新玩具
初步研究過streamer咪又係部NUC,只係唔用Windows之嘛

可能Network Bridge 啱我用,因為我已有DAC,但好似又無得升頻?(PCM 44.1>DSD512 ),不過唔升都無所謂
我見師兄部Wiim係digital hub,又可以當Streamer 用,佢係咪所有format file 都經佢Lan接收再經usb output 去DAC?中間唔做任何調音或處理都得,唔知音質如何呢?
另可用Alexa語音控制,係咪用wifi 連接?有無得用Google home ?因為我全屋用緊Google

尋晚Win11更新完發覺foobar好有問題,多左個Realtek ASIO devices,Chrome 抄埋係HKEPC入唔到字,Windows 有個程式不停係network 度用百幾mbps,睇怕今晚要重裝foobar 先有得聽歌

TOP

本帖最後由 joeyung714 於 2024-12-7 13:28 編輯
恭喜師兄有新玩具
初步研究過streamer咪又係部NUC,只係唔用Windows之嘛

可能Network B ...
bbgirl223 發表於 2024-12-7 09:10


可以唔經處理 USB 出 bit-perfect
經處理就必須 resample
最高支援 24/192
也支援 Chromecast

TOP

本帖最後由 bbgirl223 於 2025-6-24 21:15 編輯
可以唔經處理 USB 出 bit-perfect
經處理就必須 resample
最高支援 24/192
也支援 Chromecast ...
joeyung714 發表於 2024-12-7 12:42


我對所有能支援Google home都有興趣

不過上網搵過師兄部Wiim既資料,發現有幾個問題,採用32位/384kHz ES9038 Q2M SABRE DAC應該係support DSD512,但佢又話明唔支援所有DSD甚至DCF檔
既然咁新產品佢又唔肯用wifi 7 感覺上streamer個 wifi應該愈快愈好,其實個wifi 7模組同6E差唔多價錢
佢support DLNA咁就可以連NAS播歌,我又無乜PCM既歌,得少量FLAC 九成都係DSD64華語歌
所以我都係繼續用返PC算了,等師兄試音報告

TOP

本帖最後由 joeyung714 於 2024-12-8 00:32 編輯
我對所有能支援Google home都有興趣

不過上網搵過師兄部Wiim既資料,發現有幾個問題,採用32位/384kH ...
bbgirl223 發表於 2024-12-7 19:01

聲音更準確了, 頻率更接近原本錄製應有的樣子

因為用了 USB 再接 DDC, 把信號再重新整理才輸出後端
細節再清楚些,
更好的動態, 聲音分離度
音場更開, 定位更清楚, (有深度, 更立體)
沉浸感提升

TOP

本帖最後由 joeyung714 於 2024-12-7 23:56 編輯
我對所有能支援Google home都有興趣

不過上網搵過師兄部Wiim既資料,發現有幾個問題,採用32位/384kH ...
bbgirl223 發表於 2024-12-7 19:01


CHING, 你要 DSD, 睇 Eversolo, Bluesound
可以解決你好多煩惱
Microsoft...  

https://eversolo.com.hk/products/dmp-a10

你要睇升頻就睇 auralic
https://us.auralic.com/products/sirius-g2-1

TOP

本帖最後由 alextsang_tt 於 2024-12-9 06:54 編輯
多謝分享
其實又啱喎,LED閃個頻率只係人眼接受左,如果搵手機用相機一照就見到閃頻,咁要做到全 ...
bbgirl223 發表於 2024-12-5 10:35


咁啱見到,分享一吓
https://zh-tw.fmuser.net/content/?12261.html

印象中卅年前發毛音響已經介紹人玩鐘,係LED大字收音機果啲鐘,只要一經用上,就會引發神奇一刻(好聲咗......),對我呢啲無電子知識嘅人嚟講,當時覺得不可思義

咁我都係慳翻啲錢換OPAMP(想試果啲都唔平..計計數一款口味共六粒$3k )玩吓先,因家庭同環境問題,唔方便換器材,痕起上無能力R唯有搵其他嘢分散吓注意力

見師兄講完,又試foobar ramdisk...今次再試感覺係...動態好少少...聽落啲聲干淨少少...啲嘢立體咗少少...人聲聽嚟聽去都一樣,可能始終我聽啲舊歌錄音本身就麻麻...而且經反覆聽...愈聽就好似愈分唔真咁(無耳性)

不過唔知點解搞嚟搞去兼爬文跟住做,喺Tools位置都係無DSD PROCESSOR,喺DSP MAGNGER就有,玩唔到44.1khz>DSD

TOP