TOP

原帖由 victorsausau 於 2005-10-2 19:30 發表
可以提供過程嗎?
或可以"樓"開看看怎樣駁?
謝謝


去鴨記買三蕊線, 點對點照駁

TOP

粒3.5插,用料真係好好,好聚手,$5.00超值!
全銅車出來,再鍍金,D鍍金都唔薄,我一口氣買咗20粒。

TOP

原帖由 房祖名 於 2005-10-2 19:42 發表


去鴨記買三蕊線, 點對點照駁

好似好易
但係個位好細
好難焊............

TOP

原帖由 victorsausau 於 2005-10-2 23:55 發表

好似好易
但係個位好細
好難焊............

其實都唔算細ga~~~都幾易焊

TOP

原帖由 房祖名 於 2005-10-2 19:42 發表


去鴨記買三蕊線, 點對點照駁


請問兩蕊線得唔得嫁.

TOP

原帖由 jcpajero 於 2005-10-3 09:30 發表


請問兩蕊線得唔得嫁.


不行呀
兩蕊 + 一蕊 都可以, 不過好怪

TOP

原帖由 jcpajero 於 2005-10-3 09:30 發表


請問兩蕊線得唔得嫁.

得架 我琴日先diy左條耳筒線

TOP

原帖由 boyfriend0366 於 2005-9-26 01:00 發表

鴨記~~~好多間店都有

quality 唔差


鴨記街檔or兩邊鋪?
THX

TOP

原帖由 waiwai 於 2005-10-3 14:55 發表


鴨記街檔or兩邊鋪?
THX
公廁對面邊鋪

TOP