要Neway果種效果, 唔係要咩勁amp
反如係要搵部有得推EQ既, 推成個V字形就得

配埋D內置Woofer既喇叭更好(e.g. BMB, Marantz Professional(留意, 非Marantz), Bose, etc..)

TOP

樓主咁鐘情K房夠爆夠大聲,一定揀戲院老牌JBL啦 日本M同英國喇叭咁柔點滿足到
SDP-58 +成套JBL cinema pro啦一定滿足你要求 等你開箱包膠俾like

TOP

要Neway果種效果, 唔係要咩勁amp
反如係要搵部有得推EQ既, 推成個V字形就得

配埋D內置Woofer既喇叭 ...
KinChungE 發表於 2021-9-23 17:10


起LD 年代,neway 的音響唔錯,但當然未必間間分店karaoke 的音響都係一樣,有d 分店的音響好差
例如郭富城的愛的呼喚,低音打得快,收得快,高音樂器聲清得黎但唔刺耳
分析力好高,可能聽得清每種樂器聲的伴奏,唔會好似av amp 咁那埋一舊
所以係好有live band feel

我依家用mk v8 sub 仔,mk 出名快很準,但低音打出黎的效果無當時karaoke 咁好

當然eq 把frequency respnose 調較成V 字(以前disman/md 年代叫classic)會好聽d, 但因為可能有失真,d 聲會無咁自然

我唔知karaoke amp 是否類似integrated amp, 所以日後入座地喇叭,會入埋integrated amp, 而不是5.1/7.1 power amp

TOP

傳統智慧: Denon - 快狠勁, Pioneer - 分析力, Yamaha - 包圍感, 馬仔 - 音樂感

若日後會加integrated am ...
wwallace 發表於 2021-9-22 23:04



我第一部係denon, denon 偏低音,無乜高音,d 聲較粗
而denon 的力水痳痳,一起大場面時d 聲抄埋一碟,變成嘈音,但戲院起大場面時只會覺得震撼,而唔會有嘈的feeling, 而denon 較粗聲,睇演唱會d 聲好硬

之後入手onkyo, 但onkyo 都係痳痳

所以想用yamaha 和馬仔amp

TOP

佢揀果兩部avamp根本就唔夠力推b&w 704 s2
marklau 發表於 2021-9-23 16:51



係呀,所以我個post 已經講左日後會加integrated amp

開頭睇仲marants model 30, 因為細部,但依家想轉yamaha av amp, 所以integrated amp 可能用返yamaha

TOP

我第一部係denon, denon 偏低音,無乜高音,d 聲較粗
而denon 的力水痳痳,一起大場面時d 聲抄埋一碟, ...
ronan 發表於 2021-9-25 13:42


而家既馬仔=換殼Denon
連Setup UI同背面D Port都一模一樣

TOP

起LD 年代,neway 的音響唔錯,但當然未必間間分店karaoke 的音響都係一樣,有d 分店的音響好差
例如郭富 ...
ronan 發表於 2021-9-25 13:36


Neway牆身show音量果個Display本身已經係一部Integrated Amplifier黎
再之前都只係用BMB果類Karaoke Integrated Amp, 唔係D咩勁野

TOP

起LD 年代,neway 的音響唔錯,但當然未必間間分店karaoke 的音響都係一樣,有d 分店的音響好差
例如郭富 ...
ronan 發表於 2021-9-25 13:36

聲音一舊舊未必100%關amp事,空間同擺位都好有影響
有時空間不良用上位amp可某程度上補償,如果空間充足就算用入門都有唔錯表現
我覺得卡拉ok同家用已經兩個星球既差距,人地用晒吸音物料,聲音唔一舊舊未必係分析力高,只不過係相比之下家用空間太細,你睇有啲燒友係獨立房間喇叭中間冇電視的

via HKEPC Reader for Android

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

玩音响最重要係acoustic environment, 而呢樣喺香港亦係最難搞, 明白呢個道理之後就會開始退燒... ...
wwallace 發表於 2021-9-26 16:40


呢點我當然明白, 但好多人的屋企唔會做acoustic ,我之前做過theatre 的project ,當時間AV consultant 係Tom Lee Music, 佢地會用software 做simulation ,睇下喇叭的擴散係點,去ensure 返每個坐位的人都可以聽到同一個音效,而唔會有皇帝位先會有好聲呢個問題,但理論還理論,實際上做唔做到又係另一回事。

KARAOKE 有做ACOUSTIC ,做到隔音效果,亦都唔會有回音,但如果器材本身差,分析力差,就算個房做左ACOUSTIC 都係無乜用,唯一個好處係AOUCISTC PANEL 係可以吸音,可以令到器材更加開聲

德發好多音響舖都好細間,而AV LIFE 有D 舖起OPEN PLAN 入面,例如樂富AV LIFE ,整體空間好大,但佢地都係咁DEMO 器材比人睇,因為最重要都係器材表現,如果器材做唔到,就算空間係點都做唔到,好似用SUNFIRE SUB 仔, 主要出壓迫感,要SUNFIRE SUB 仔出到好似MK 的SUB 仔表現根本無乜可能,話知間舖幾大幾細,有無做ACOUSTIC

TOP