你個圖用唔到蕉插,係用針插,但位置太窄好易short.我就會把線加錫後緊D無噤鬆.用cable tie扎落上邊條粗線. ...
lnchu 發表於 2021-2-28 14:34


有人話,多芯軟線上錫變硬後會大為減少同個底座嘅接觸面積,唔建議咁做。唔係係音響佬聽返嚟,係電燈佬講,例如簪插蘇,電線上錫先扭落插蘇,會考試肥佬咁話。

TOP

其實我部機後邊係咁 Edifier C3X  

上邊第一幅係網上借圖 !
呢幅先係我用緊既喇叭 !

謝謝咁多位師兄 ! ...
wilson99hk 發表於 2021-2-28 21:06


幾對好的焦插分分鐘貴過黎部機, 無謂....

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

其實我部機後邊係咁 Edifier C3X  

上邊第一幅係網上借圖 !
呢幅先係我用緊既喇叭 !

謝謝咁多位師兄 ! ...
wilson99hk 發表於 2021-2-28 21:06



    唔通你成日搬個喇叭拉倒條線?正常夾好咗之後都唔會好易甩架喎。

另外,你係咪用原廠條線?

TOP

本帖最後由 Kin_2012 於 2021-3-2 10:22 編輯
幾蚊嗰啲無謂買,咩鉑金咩鍍銠又冷凍嗰啲又天價,點算好 ?

via HKEPC Reader for Android ...
樹根 發表於 2021-3-2 08:03


黎部機根本無需要用, 果條線都無需要用

唔用又係無聲, 就算咩線頭氧化都唔會聽到有分別, 而且氧化都要好長時間, 再唔放心真係氧化果時咪剪左頭果一二 cm, 再唔鍾意換埋條線都平過對插....

TOP

兩張圖的喇叭只屬於入門有聲出的系列

何必畫蛇添足,自尋煩惱

TOP

本帖最後由 dtom 於 2021-3-2 12:22 編輯
呢種插得唔得呢 ?  淘左幾粒玩下 !
回覆 7# wilson99hk

你都淘左喇, 咩用埋佢囉
雖然妹仔大個主人婆 (6粒加埋運費,仲貴過條線)
同埋佢係比4mm既喇叭線用,你果條2mm都唔知有無,螺線都唔知係咪收得實...


其實我部機後邊係咁 Edifier C3X   ...
wilson99hk 發表於 2021-2-28 21:06



奇怪點解會成日甩, 你經常移動咩?
可以用用索帶跟電線扎實,
咁都甩既, 鬆少少下面粒螺絲, 用鐵線扎住囉
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

首先謝謝咁多位師兄指教 !
其實我個問題係另一個Post 問過, 係成日久不久上網聽收音機得左邊喇叭聲 !
但係聽 foobar 又好似唔會, 攪左成兩個禮拜 !
起初以為部 DAC 壞 ? Driver 問題 ? 因為電腦台後邊好多線 !會唔會其他 RCA 線鬆, bad contact ! 試下拔個 C3X 後喇叭線又冇鬆, 試過 Email 香港電台, DAC CS 問原因都搵唔出原因 ! 係早幾日發覺 Subwoofer 一邊線斷左, 就試下重新 cut左3 對喇叭線再插過, 而家試左3 日都冇問題, 應該搵到原因啦, 係喇叭線用左幾年氧化 ! 為免再甩或養化, 先提出話換香焦插好唔好 !
其實起初都有懷疑喇叭線問題!但係我拔下佢又唔甩,就以為冇問題!

TOP

攪左兩個禮拜,終於搵到原因,解決左問題!
起初都有懷疑係喇叭線問題,最慘係我拔下C3X 後邊既喇叭線,佢又好似冇甩,冇鬆喎!就以為冇問題!
而家學到野,喇叭線係會氧化!

TOP

平價系統喇叭線不粗,不用香蕉插吧。

TOP