首先謝謝咁多位師兄指教 !
其實我個問題係另一個Post 問過, 係成日久不久上網聽收音機得左邊喇叭聲 !
但係聽 foobar 又好似唔會, 攪左成兩個禮拜 !
起初以為部 DAC 壞 ? Driver 問題 ? 因為電腦台後邊好多線 !會唔會其他 RCA 線鬆, bad contact ! 試下拔個 C3X 後喇叭線又冇鬆, 試過 Email 香港電台, DAC CS 問原因都搵唔出原因 ! 係早幾日發覺 Subwoofer 一邊線斷左, 就試下重新 cut左3 對喇叭線再插過, 而家試左3 日都冇問題, 應該搵到原因啦, 係喇叭線用左幾年氧化 ! 為免再甩或養化, 先提出話換香焦插好唔好 !
其實起初都有懷疑喇叭線問題!但係我拔下佢又唔甩,就以為冇問題! |