謝謝大家,即係我要一部中階級以上????但我玩唔到atmos,屋企太細????????
cat123cat 發表於 2020-5-2 13:38

NR1609

TOP

馬蘭士 NR1510
安橋 TX-SR393
定係仲有好介紹?請高人指引,謝謝
cat123cat 發表於 2020-4-29 22:24


視乎你預資金射程
建議買Rega/ Edward Audio 入門合併機(Made in UK)not Made in China....6000-9000左右, 會比好多日本機好聽。

TOP

回覆  cat123cat
我建議有空間放置既買Denon AVR-X2600H (網上見$3799)
無空間放置既,儲多少少錢買Marant ...
SimonChowHK 發表於 2020-5-2 15:09


謝謝你的短片,我可以朝這個方向去買

TOP

NR1609
codyhlau 發表於 2020-5-2 16:13



    師兄,你套M1夾馬蘭士係咪好D?

TOP

視乎你預資金射程
建議買Rega/ Edward Audio 入門合併機(Made in UK)not Made in China....6000-9000左右 ...
wcyaa 發表於 2020-5-2 18:04


這種組合已起出預算????之後有很多很多野要買????

TOP

這種組合已起出預算????之後有很多很多野要買????
cat123cat 發表於 2020-5-3 13:39



    咁建議Marantz

TOP

本帖最後由 eric196511 於 2020-5-4 11:24 編輯

Marantz 以前係美國之後比日本收購
但兩聲道年代依然用美國設計日本生產
不過係AV年代慢慢由日本自己設計番自己生產
Marantz依然都咁好聲保持到接近美國聲音
日本最強最好聲擴音機老大哥Marantz ,金仔,Luxman
其他日本機越出越差聲音表現無以上三隻牌子水準
近期Yamaha 出幾部兩聲道擴音機聲音水準唔錯

TOP

回覆  cat123cat
AV amp 聽歌既話,一般都會話馬蘭士音樂感好D.

但1510唔支援atmos, 睇電影無咁好. 兒家n ...
SimonChowHK 發表於 2020-5-1 02:24

ching, a1080都叫入門
咁a1080對落成7,8款低階av amp叫咩
a1080叫高階,對上得a2080同a3080

TOP

師兄,你套M1夾馬蘭士係咪好D?
cat123cat 發表於 2020-5-3 13:38

買機時老細話馬蘭士好D
用後我都係覺得幾夾

TOP

回覆 18# marklau

我唔係指 a1080叫入門,我個人分yamaha旗高中低係 A5200/ A3080至 A1080 / A880至A780 /RX-V

我建議玩yamaha要由A1080開始入手係因為"Cinema DSP x atmos/dts:x " 要由1080開始先支援
如果買A880或以下,只可以"Cinema DSP x True HD" 或 "Atmos/dts:x 直出"二選一

個人認為yamaha最吸引就係個Cinema DSP,而Atmos/DTS:X 開始流行既兒家,應該要直上"Cinema DSP x atmos/dts:x" 既組合


提外話,yamaha香港代理通利清舊貨時好重手,我就係上年9月$7999買左A3070。如果唔心急既話,可以等下代理清貨。
現時A2080 都只係$7388


TOP