本帖最後由 kcyipgar 於 2020-4-7 19:53 編輯

原來日本Kenwood仍然有新產品推出,而且仲係Hi-Res
全部走迷你路線,真係好想買返set。

https://www.kenwood.com/jp/audio/


附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

幾靚仔下,香港唔知有冇行貨?

TOP

本帖最後由 fishing_tonny 於 2020-4-8 08:54 編輯

現在 Kenwood = JVC
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

At those good old day...

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

Kenwood 擴音機條team去了accuphase
JVC D 音響就幾好... 好肯下放高級技術/物料平民化 (唔代表一定好) ...
scharnhorst 發表於 2020-4-7 17:11



    據講話amp R&D team一心想做好部amp,但上頭因為成本關係ban咗,到最後唯有走人自立門戶,一係唔做,一做就要做到最好

TOP

現在 Kenwood = JVC
fishing_tonny 發表於 2020-4-7 21:33

一向唔欣賞JVC產品

Kenwood=JVC=我會0興趣

via HKEPC Reader for Android

TOP

仲有 AKAI  同 AIWA  !

TOP

本帖最後由 kcyipgar 於 2020-4-8 13:16 編輯
仲有 AKAI  同 AIWA  !
wilson99hk 發表於 2020-4-8 13:02

呢兩個牌80年代Cassette機非常熱賣。
我第一部機就係AKAI,雙Cassette。

via HKEPC Reader for Android

TOP