本帖最後由 ichigo1000 於 2020-3-17 09:47 編輯

https://www.hkepc.com/forum/view ... ;highlight=rip%20CD
牛頓兄那邊熱烈地討論緊. 簡單來講, 信不信由你

我自己就試過分別用2部notebook, 一樣用EAC rip wav, offset就對應返CD-rom, 木耳分唔同. 但有少花的CD就睇到CD rom本身讀碟功能強弱.

想問rip碟買咩CD-ROM 係咪唔大影響?
amxx 發表於 2020-3-16 22:21

TOP

Rip CD 我有個問題
我之前都試過用PC去做WAV  但比較過Tidal 由其係Qobuz之後就放棄左
自己Rip點都比唔上網 ...
ococ 發表於 2020-3-16 19:23



我想知貴價機RIP出來的WAVE FILE MD5 同你自己RIP的相唔相同...

TOP

我嘗試過用 EAC 去 rip FLAC, 非常慢, 好多時要60分鐘先可以rip一首歌, 試過4-5鐘頭都未rip好一首歌.

...
andy323 發表於 2020-3-16 21:01



記憶中係唔CACHE DATA的. 因為EAC 會RETRY去READ CD, 你CACHE左的話EAC READ來READ去都係CACHE左的DATA. 錯左RETRY都係讀錯的DATA

TOP

我都有類似情況..不過係用TIDAL 對比.....

    GIN LEE  空姐  上網買FILE 都唔及TIDAL好聽......  ...
卡洛斯牛頓 發表於 2020-3-16 22:23



TIDAL係好聽D,
FILE -> ROON ->HQPLAYER
TIDAL -> ROON ->HQPLAYER
咁樣對比. 都幾大分別, 大到覺得係唔同VERSION的MASTERING, 不過無試過對比STUDIO WAVE.

TOP

ching係你話信科學唔信玄學 諗真D問題應該出係邊度?
ichigo1000 發表於 2020-3-17 09:38



個 STUDIO WAVE 係 24/48 來的.

FLAC的CD RIPPED 16/44.1 同STUDIO WAVE CONVERTED TO FLAC 反而覺得無分別. 呢個先係不同SOURCE

同一個FILE SOURCE, 聽到WAVE同FLAC的分別. 你話大唔大獲... 算了唔深究呢樣野. 可能係軟件對FLAC多一重運算所以唔同.

我最想知係先聽到兩首歌有分別, 相同格式, 然後CHECK MD5係相同.

先聽到有分別, 係少左一重心理暗示. 特登去比較. 腦放開啟就好難作準了.

TOP

似乎有唔少ching都話網上串流比自己rip好聲. 我自己未比較過. 咁唯有等其他大大用科學角度解釋了.





...
ichigo1000 發表於 2020-3-17 09:42


淘佬8蚊買個TIDAL HIFI ACCOUNT返來試下咪知... 車錢都唔夠啦...

不過又要ROON先比較到同一播放器不同SOURCE...

roon 我試完一個月都唔捨得買... 因用唔著佢D功能, 淨係用佢來SEND TIDAL 去HQPLAYER. 好似好晒.

未試過的話, 可以DOWN ROON 同 HQPLAYER, 有14日比你試. 試完我買左HQPLAYER3. 過幾個月出左4, 激死.
可以去強國揾, 你懂的.

TOP

咁唔正常. 我平均Extraction speed 2-3 X. 你睇返log係幾多倍就知. 你果d command似係filename改名方式, 唔關讀碟事.

你可以試下用其他軟件rip睇下係咪都係慢eg. foobar2000/media player等, 測試CD rom本身係咪有問題. 如果其他軟件無問題, 咁你應該刪除EAC再重新安裝, 跟返以下setting做再試下.

https://sites.google.com/site/cdripguide/eac/eac-setup-guide


我嘗試過用 EAC 去 rip FLAC, 非常慢, 好多時要60分鐘先可以rip一首歌, 試過4-5鐘頭都未rip好一首歌.

...
andy323 發表於 2020-3-16 21:01

TOP

本帖最後由 doubleshot 於 2020-3-17 11:06 編輯

同一隻碟, 我自己RIP左一份, 另外有一份係網上人地RIP, 兩份放左落部DAP聽, 我自己RIP個份的聲對比係尾音個度有的出入, 人地個份個FILE係的細節位個度收得靚的, 個背景會再靜的 … 我最有印象係呢次比較試聽得幾辛苦, 聽左成兩個幾鐘, 所以我幾佩服個的HIFI寫手

有時自己聽左一的FILE, 覺得的聲幾差下, 都會係網度同人交流下,

我講左聽感, 個邊條THREAD的人係甘傳教話咩CHECKSUM, ACCURIP一堆廢話, 講真呢的野入門玩RIP早就知啦, 洗你講…

ROM既野, 豐儉由人, 求鬼其幾十蚊一隻ROM去RIP係OK, 但點解的廠仲會係的DAMPING位度花心機去搞? 另外仲要寫程式去將部機降速度4X以下?

TOP

咁唔正常. 我平均Extraction speed 2-3 X. 你睇返log係幾多倍就知. 你果d command似係filename改名方式, 唔 ...
ichigo1000 發表於 2020-3-17 10:41 AM

師兄, 我平時用開 iTunes, rip WAV 都平均 15x.
等我 再新安裝EAC 再試。

TOP

同一隻碟, 我自己RIP左一份, 另外有一份係網上人地RIP, 兩份放左落部DAP聽, 我自己RIP個份的聲對比係尾音個 ...
doubleshot 發表於 2020-3-17 11:03



特登去AB TEST有好大成份係腦放. 就算你係明顯聽到分別. 盲聽 AB TEST 都未必聽到次次100%唔會錯.
例如性格十分相似的平價DAC, 盲聽AB TEST, 都未必100%中晒. 但明明係兩部機. 所以AB TEST FAIL左, PROVE唔到兩個聲係有分別, 反推出兩SET野個聲係一樣??? 但SN/THD數據都唔一樣? 明顯這個結論是錯誤的.

盲聽 AB TEST 可以 PROVE 兩個聲 係唔同. 但不能反推過唔到AB TEST = 一樣聲/無分別. 唔知大家明唔明. 好多人跌入左呢個邏輯陷阱. 國內曾有人出獎金8萬去盲聽電源線. 没有人過到... 代表咩? 其實唔代表咩, 代表聽感唔係咁精準, 但唔代表係無唔同.

不斷去反復長時間去對比其實無乜意義. 腦放介入. 聽覺疲勞.
真正休閒去聽歌而感覺到自己SET野突然間有問題. 才是真實.

科學地升級大件, 優化空間, CAS的話就TIDAL, 不用理了... 不過發燒也是一種樂趣, 亦未嘗不可.

TOP