21要4萬幾 先唔講錢 冇空間去發揮 得物無所用
好似法拉利入左地獄停車場咁 更大馬力都發揮唔到 ...
ococ 發表於 2019-12-12 21:31 
唔會啊, 大對喇叭唔一定要放大聲啊.
A17比我一個幾特別的感受就係細聲時的質數.
特別係半夜1,2點極靜放極細聲時, 仍然有好靚的音場同質數... 係以前從未感受過的. 可能同佢個AOI技術有關... 跟據震膜個震幅自動調節AMP的阻坑.
我個用途都係萬用. 打機有個靚音場真係好唔同... 就算係廳果度出AV AMP 5.1打機. 都係聽到D聲係四面八方來. 都唔會有PSI出來果種真實感. |