本帖最後由 ococ 於 2019-12-13 13:05 編輯
細房喇叭使唔使玩到咁大
黃藥師 發表於 2019-12-13 11:30


正常更係唔洗啦  只不過不到黃河心不死  近排台積電同AMD又讚助我唔少 咁啱又壞AMP先身痕 ...
話比人聽用PSI 17 + NT 505  80呎書房 放電腦枱 聽YOUTUBE HK POP 我都驚比人小

TOP

本帖最後由 ococ 於 2019-12-13 13:10 編輯
上頂就PSI,數字台有人放緊A17
darkfrank 發表於 2019-12-13 09:45


不了佢定價太高成2萬 全新面價只係29800再送Mytek Digital Liberty DAC.

TOP

去隔山買牛 iLoud MTM

TOP

本帖最後由 ococ 於 2019-12-13 13:32 編輯
去隔山買牛 iLoud MTM
keis 發表於 2019-12-13 13:11


咁攪好似佭級喎 執隻二手NAD低玩D

TOP

咁攪好似佭級喎 執隻二手NAD低玩D
ococ 發表於 2019-12-13 13:31


降級? 出左半年左右既 MTM 喎, 唔係舊既 MM

TOP

降級? 出左半年左右既 MTM 喎, 唔係舊既 MM
keis 發表於 2019-12-13 13:41

唔好意思 睇漏左個T字 Google下先 依對喇叭係咩特性

TOP

我間房部掛牆電視就配左LG SK5 Soundbar+subwoofer, 已經覺得非常好,平靚正!

TOP

21要4萬幾  先唔講錢 冇空間去發揮 得物無所用
好似法拉利入左地獄停車場咁 更大馬力都發揮唔到 ...
ococ 發表於 2019-12-12 21:31



唔會啊, 大對喇叭唔一定要放大聲啊.
A17比我一個幾特別的感受就係細聲時的質數.

特別係半夜1,2點極靜放極細聲時, 仍然有好靚的音場同質數... 係以前從未感受過的. 可能同佢個AOI技術有關... 跟據震膜個震幅自動調節AMP的阻坑.

我個用途都係萬用. 打機有個靚音場真係好唔同... 就算係廳果度出AV AMP 5.1打機. 都係聽到D聲係四面八方來. 都唔會有PSI出來果種真實感.

TOP

本帖最後由 keis 於 2019-12-13 16:29 編輯
唔好意思 睇漏左個T字 Google下先 依對喇叭係咩特性
ococ 發表於 2019-12-13 14:09


iLoud MTM 最好玩既就係低頻可以落到去 40hz,自帶 room correction 無需電腦軟件調校,打橫打直放都得,只需要離牆 20cm 左右,完全唔洗理會房間環境,可以同 5 至 8 吋喇叭一較高下!

伸利:我自己用緊



via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

本帖最後由 ococ 於 2019-12-14 11:33 編輯
iLoud MTM 最好玩既就係低頻可以落到去 40hz,自帶 room correction 無需電腦軟件調校,打橫打直放都得, ...
keis 發表於 2019-12-13 16:25


上網睇左好多鬼佬評價都幾正面 價錢都OK 我見曾福琴行 都係賣2999 1隻 同外國 隔山買牛個價唔差得遠。 依隻用黎雜食 打機 聽歌 睇戲 你推唔推薦?
我見你離牆都唔夠20CM

TOP