a5x (has xlr)
coffeelam 發表於 2018-8-15 11:23

Yes, a5x就似係我想要嗰隻

via HKEPC Reader for Android

TOP

無錯, EVE 同ADAM 兩個老闆本來一齊的,後來一個出來搞EVE Audio, EVE 係數碼分音的,解決了ADAM 模擬分 ...
kinghung 發表於 2018-8-16 18:55

咁eve 5"邊隻款好,同埋用番krk低音有冇話唔夾既問題,thx u


via HKEPC Reader for Android

TOP

其實個高音係一條好長的可摺PCB來,好似扇咁摺起佢
kinghung 發表於 2018-8-16 18:57

嗯嗯,外型好吸引

via HKEPC Reader for Android

TOP

回復 9 #kinghung

師兄你對adam都幾熟喎,皇帝位角度問題我已經有用iso較哂角度射到正一正

via HKEPC Reader for Android

TOP

同埋我最想知究竟升級左dac先定喇叭先,而家dac係千元以下貨仔既野黎,本身覺得聲唔多得,係自己加多隻千元隔離牛先掂哂,底音回彈力強而實,先發覺低音原來係有層次細節,咁係個dac廢定隻牛掂我都唔知,,

via HKEPC Reader for Android

TOP

Yes, a5x就似係我想要嗰隻

via HKEPC Reader for Android
李璨琛 發表於 2018-8-17 17:37



   諗住喺邊度買

TOP

同埋我最想知究竟升級左dac先定喇叭先,而家dac係千元以下貨仔既野黎,本身覺得聲唔多得,係自己加多隻千元 ...
李璨琛 發表於 2018-8-17 17:53



DAC  D50 or SU-8 enough

TOP

用緊SU-8路過,下一部想試DX7s

TOP

其實仲有一個德國品牌HEDD, 佢就係ADAM 本來的老闆開的,因ADAM 俾白武士收購左, 但HEDD我買過一對07, 質量 ...
kinghung 發表於 2018-8-16 19:24


質量問題睇彩數既,我以前用既Adam A5X 一樣有左右volume唔balance問題,亦都唔只得我一個係咁

TOP

質量問題睇彩數既,我以前用既Adam A5X 一樣有左右volume唔balance問題,亦都唔只得我一個係咁 ...
darkfrank 發表於 2018-8-18 00:16



HEDD佢直頭係兩個gain 制唔一樣架, 一邊去到0會有click一下,另一邊係完全無呢一下click位的
採購好有問題

TOP