李璨琛 當前離線
進階會員
a5x (has xlr) coffeelam 發表於 2018-8-15 11:23
TOP
無錯, EVE 同ADAM 兩個老闆本來一齊的,後來一個出來搞EVE Audio, EVE 係數碼分音的,解決了ADAM 模擬分 ... kinghung 發表於 2018-8-16 18:55
其實個高音係一條好長的可摺PCB來,好似扇咁摺起佢 kinghung 發表於 2018-8-16 18:57
coffeelam 當前離線
Yes, a5x就似係我想要嗰隻 via HKEPC Reader for Android 李璨琛 發表於 2018-8-17 17:37
同埋我最想知究竟升級左dac先定喇叭先,而家dac係千元以下貨仔既野黎,本身覺得聲唔多得,係自己加多隻千元 ... 李璨琛 發表於 2018-8-17 17:53
kkl72 當前離線
中級會員
darkfrank 當前離線
其實仲有一個德國品牌HEDD, 佢就係ADAM 本來的老闆開的,因ADAM 俾白武士收購左, 但HEDD我買過一對07, 質量 ... kinghung 發表於 2018-8-16 19:24
kinghung 當前離線
質量問題睇彩數既,我以前用既Adam A5X 一樣有左右volume唔balance問題,亦都唔只得我一個係咁 ... darkfrank 發表於 2018-8-18 00:16