kellykk 當前離線
進階會員
TOP
~雪風~ 當前離線
初級會員
我用緊soulnote SD300 , 好力又好聲,行貨5千幾 kellykk 發表於 2017-6-20 11:37
c兄,幾多錢呀? quake3fmg 發表於 2017-6-20 08:07
coffeelam 當前離線
咁佢都跟隻世界牛,至於買隻靚牛就睇你想唔想投資喇 ~雪風~ 發表於 2017-6-20 12:31
你現在用乜野牛? coffeelam 發表於 2017-6-20 13:10
牛用跟機原裝咋,USB就用supra線+aq jutterbug ~雪風~ 發表於 2017-6-20 13:34
Botti 當前離線
回覆 ~雪風~ D7200 買左幾多錢 ? 聲底如何 ? Botti 發表於 2017-6-21 13:45