我用緊soulnote SD300 , 好力又好聲,行貨5千幾

TOP


咁佢都跟隻世界牛,至於買隻靚牛就睇你想唔想投資喇

TOP

我用緊soulnote SD300 , 好力又好聲,行貨5千幾
kellykk 發表於 2017-6-20 11:37

之前睇過都好有興趣,不過今次想襯返一套天龍
下次就amp+dac分開買

TOP

c兄,幾多錢呀?
quake3fmg 發表於 2017-6-20 08:07

連哂運費3600有找,放電腦旁easy listen我已經滿意

TOP

咁佢都跟隻世界牛,至於買隻靚牛就睇你想唔想投資喇
~雪風~ 發表於 2017-6-20 12:31



你現在用乜野牛?

TOP

你現在用乜野牛?
coffeelam 發表於 2017-6-20 13:10

牛用跟機原裝咋,USB就用supra線+aq jutterbug

TOP

牛用跟機原裝咋,USB就用supra線+aq jutterbug
~雪風~ 發表於 2017-6-20 13:34



Oh 100-240V

TOP

回覆 1# ~雪風~

D7200 買左幾多錢 ?
聲底如何 ?

TOP

回覆  ~雪風~

D7200 買左幾多錢 ?
聲底如何 ?
Botti 發表於 2017-6-21 13:45

6k就可以喇
低頻下潛頗深,收放速度亦快,人聲感情豐富而富感染力,聽感舒服耐聽

TOP

回覆 19# ~雪風~

遲 d 出 MK 聽下先..

TOP