superman9394 當前離線
進階會員
TOP
nekkix 當前離線
Banned
kelvin2517 當前離線
LKNim 當前離線
vtl 當前離線
中級會員
Hi ching: What Speakers are u using? vtl 發表於 13-4-2011 03:58 PM
mike1981 當前離線
mHarmony
特級會員
Look at my icon LKNim 發表於 2011-4-13 15:59
快D出聽感啦 mike1981 發表於 13-4-2011 04:01 PM
第一個感覺...Bass LKNim 發表於 2011-4-13 16:02