Divoom Wovoo-888
用手機影,質數好差
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

原帖由 doraemon123 於 2008-11-2 16:31 發表

我之前都係用呢對
不過唔係30w woofer加10wx2衛星咩

我見有d地方係咁寫o既

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 five0393 於 2008-11-2 16:44 發表
Divoom Wovoo-888
用手機影,質數好差


呢款聽過唔錯的~~好似比xforce2好
但係無線控

TOP

用緊fx4021 用左半年到,
都就快要換,因為唔係咁理想...
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

原帖由 myc01160 於 2008-11-2 16:17 發表


subwoofer 放在檯上

bass 直入心口

TOP

原帖由 程狄 於 2008-11-2 01:35 PM 發表
呢對2.1 microlab,真係平靚正,
用左幾年想換過對,不過仲未想好邊對正?

同你一樣,但我唔鍾意佢本身係woofer低音唔夠深,換過隻nec,再換插+換線
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

原帖由 普羅 於 2008-11-2 19:04 發表

同你一樣,但我唔鍾意佢本身係woofer低音唔夠深,換過隻nec,再換插+換線


換線真係提升音質既好方法....
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

原帖由 eltonch 於 2008-11-2 14:26 發表
weezer Ching:

how's the sound of your Companion 3? i would like to buy one, pls share...thx


大家同好,不用兄兄聲,客氣客氣,有交流就有進步

之前夾過 x-fi audio 和 titanium 用 3.5直出,D 聲好pop,之後夾多個MD10用titanium asio 出 md10再 rca 出,有番detail和音場,但始終佢係build for pop ,對我來講design + sound+ 我對computer music的要求,佢值佢個價.

亦試過飛起x-fi 行usb直出md10 再rca 比番Companion 3 II ,係實的。

始終Companion 3 II 唔係build for hi-end or monitor ,所以如需以上用途,建議轉其他,但 use for computer entertainment,/ gaming ,hkd$2800,佢好稱職。

都係果句,Musiland MD10,我極力推薦。

[ 本帖最後由 weezer 於 2008-11-2 19:50 編輯 ]

TOP

Harman/kardon soundstick II
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP