dochi 當前離線
dm568
進階會員
回覆 etet 有時D新科技推出,大家一窩蜂去玩 MD就被棄置一旁,大家漸漸覺得MD out 所以我開呢個post喚 ... mig33 發表於 2014-8-16 15:32
TOP
wongck5 當前離線
P30, RH1, ES碟, 台機, 師兄真是MD fans. 師兄是用台機當埋DAC用嗎? wongck5 發表於 2014-8-17 18:48
mig33 當前離線
...- .-. ..--- -..- -- --.
咁多年都keep 住有玩 很想要吧 dochi 發表於 17-8-2014 04:45 PM
ccwoliver 當前離線
taxman123 當前離線
回覆 mig33 如你有興趣,33台有部放緊! ccwoliver 發表於 2014-8-17 21:42
呢排r33 好多md desk 樓上d 業務用機,之前都有人放 dochi 發表於 2014-8-17 22:04