回覆  etet
有時D新科技推出,大家一窩蜂去玩
MD就被棄置一旁,大家漸漸覺得MD out
所以我開呢個post喚 ...
mig33 發表於 2014-8-16 15:32



咁多年都keep 住有玩
很想要吧

TOP

P30, RH1, ES碟, 台機, 師兄真是MD fans.
師兄是用台機當埋DAC用嗎?

TOP

P30, RH1, ES碟, 台機, 師兄真是MD fans.
師兄是用台機當埋DAC用嗎?
wongck5 發表於 2014-8-17 18:48


係.....
原本仲有dac, 如圖中嘅0404usb 同埋asus essence one
不過舊台機唔見左,入左新台機發現聲唔錯就拎左黎解碼

TOP

咁多年都keep 住有玩
很想要吧
dochi 發表於 17-8-2014 04:45 PM


你部desk有headphone output,可以mon住錄音,good...

TOP

回覆 114# mig33

如你有興趣,33台有部放緊!

TOP

本帖最後由 taxman123 於 2014-8-17 21:49 編輯

个FRlEND話佢用尼D黎錄歌喎
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

回覆  mig33

如你有興趣,33台有部放緊!
ccwoliver 發表於 2014-8-17 21:42


呢排r33 好多md desk

樓上d 業務用機,之前都有人放

TOP

呢排r33 好多md desk

樓上d 業務用機,之前都有人放
dochi 發表於 2014-8-17 22:04


師兄都係買之前另一台?

TOP

小弟現役錄音用下面台Sony,Denon 是後備
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

用這部做source
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP