仲有冇人記得日本Kenwood出音響產品?

以前Kenwood出嘅產品好靚,仲有冇人記得?

via HKEPC Reader for Android

本帖最後由 kcyipgar 於 2020-4-8 15:11 編輯

曾經買過Kenwood音響組合,以前好興:
1. Tuner
2. EQ
3. Amp
4. Cassette Deck
5. CD Player

8" 3路喇叭連Surround

HKD13,xxx



via HKEPC Reader for Android
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

有, 但好似消失左?

TOP

比JVC 食埋  好小出現

KENWOOD- vh-7 喇叭 開心使用中 隻 藍色好靚

TOP

重有部cassette deck系盒度

TOP

宜家Kenwood已經轉變咗廚房家電

以前一直好欣賞呢個日本牌子,自從MP3由2000年流行之後,CD滯銷,90年代流行嘅Kenwood或其他日本牌子家庭音響組合時代漸漸消失。

via HKEPC Reader for Android

TOP

Kenwood 擴音機條team去了accuphase
JVC D 音響就幾好... 好肯下放高級技術/物料平民化 (唔代表一定好)

TOP

當年佢既雲石唱盤好出名,好似金仔掘走佢D人而成立

TOP

回覆 6# kcyipgar


    C HING KENWOOD 做家電是歐洲牌子
不是日本 的KENWOOD
LOGO有分別 雖然都叫KENWOOD

TOP

回覆  kcyipgar


    C HING KENWOOD 做家電是歐洲牌子
不是日本 的KENWOOD
LOGO有分別 雖然都叫KENWOO ...
waltyuen 發表於 2020-4-7 18:20


Sorry

TOP