EPC一定支持
我D sam仔係好林變態,1.85v以下得啦
19xx 1.96v左右

你地比心機呀,我收皮了,做野去...!!

TOP

Intel Core i7-4770K @ 5000.39MHz
MB : ASROCK Z87-OC Formula
RAM : DDR3-2800 CL 9-12-12-18 1T 128 (ASROCK Profile Preset)

得閒搞搞個Sub-Timing,昨晚試對CORSAIR真係緊D都HANG
呢個時間同我2666 Tight差不多

06m00.516s.png

TOP

回復 41# Mad222


   你D內存電壓系度打擊緊我。。。

TOP

本帖最後由 pendychu 於 2013-8-5 16:31 編輯

冠西給爆了... 冠西繼續給力沖

TOP

支持下  

CPU: Intel 47K ES @ 5G
RAM: Samsung 4Gx2  
MB: Asus M6E
Cooling: 生銹Thermalri ...
Mad222 發表於 2013-8-5 11:35


下次唔好用生銹Thermalright 120 ex, 用舊廢鐵加把牛角扇用白膠槳當散熱膏超

TOP

本帖最後由 Mad222 於 2013-8-6 13:50 編輯

Sure, why not
你色唔色架,DLLM,緊係用黑人牙膏+8k生鐵+用口吹 好好多,2分鐘隻蛋煎好啦
白膠槳用黎痴木,你老板

TOP

下次唔好用生銹Thermalright 120 ex, 用舊廢鐵加把牛角扇用白膠槳當散熱膏超
Gordon 發表於 2013-8-6 13:08


呢個好笑

TOP

Sure, why not
你色唔色架,DLLM,緊係用黑人牙膏+8k生鐵+用口吹 好好多,2分鐘隻蛋煎好啦
白膠槳 ...
Mad222 發表於 2013-8-6 13:33


黑人牙膏唔好, 煎蛋用花生油啦

TOP

Sure, why not
你色唔色架,DLLM,緊係用黑人牙膏+8k生鐵+用口吹 好好多,2分鐘隻蛋煎好啦
白膠槳 ...
Mad222 發表於 2013-8-6 13:33

又掘返好多舊Post出黎...

TOP

黑人牙膏 見到就 笑了

TOP