本帖最後由 Edison.Chan 於 2013-10-21 22:24 編輯

回復 120# Tommi_Vercetti
一般般啦,哈哈,话说你有无先跑一次OCX spi tweaker,不过先跑两一次,第一次必须五勾选CDT同CDT-V,待机时间为10秒,之后跑一次OCX SPI TWEAKER噶CDT,千万米跑CDT-V,我试过会慢,仲有就系跑之前设定好晒跑2次16k,1次1M,再开波32M感试试

TOP

本帖最後由 Tommi_Vercetti 於 2013-10-22 01:22 編輯
回復  Tommi_Vercetti
一般般啦,哈哈,话说你有无先跑一次OCX spi tweaker,不过先跑两一次,第一次必须 ...
Edison.Chan 發表於 2013-10-21 22:14


但你設定waza file size係512MB,定係3GB?
我自己之前係直接set 3GB + CDT跑,但好易炒

TOP

回復 122# Tommi_Vercetti
我系1306M

TOP

本帖最後由 Tommi_Vercetti 於 2013-10-23 01:51 編輯
回復  Tommi_Vercetti
我系1306M
Edison.Chan 發表於 2013-10-22 14:27


試咗用Pi Tweaker,一做生成文件已hang機,明日再試

TOP

本帖最後由 Edison.Chan 於 2013-10-29 09:54 編輯

感谢国内噶浦科特对我噶支持,换左个M5P 256G总算有D动力,提升0.18s,之后从内存下狠手
  还有谅解下我的x300显卡,这次很奇怪上五到1280X1024分辨率,我只能1024X768分辨率,所以木有用memtweaker,理解一下,John Lam大魔王。。追你车尾灯真心追到气咳,花左真系几个月甚至差唔多半年啦。。。
CPU : Intel Core i7-4770K @ 5001MHz
MB : ASROCK Z87-OC Formula
RAM : Samsung DDR3-2856 C9-12-12-18-107 1T
Pi Score: 05:58.438

20131027-173339.png



IMG_3944.JPG




  不过下面依个SSD对你地HK衣边应该五贵,哈哈


IMG_3952.JPG





IMG_3954.JPG


TOP

感谢国内噶浦科特对我噶支持,换左个M5P 256G总算有D动力,提升0.18s,之后从内存下狠手
  还有谅解下我 ...
Edison.Chan 發表於 2013-10-28 11:38 PM

差不多HKD$1000

TOP

感谢国内噶浦科特对我噶支持,换左个M5P 256G总算有D动力,提升0.18s,之后从内存下狠手
  还有谅解下我 ...
Edison.Chan 發表於 2013-10-28 11:38 PM

差不多HKD$1000

TOP

差不多HKD$1000
lkl0120 發表於 2013-10-29 01:28


M5P 128G就$9xx
256G應該不止吧...

TOP

差不多HKD$1000
lkl0120 發表於 2013-10-29 01:28



$1000你賣給我吧,正需要一隻

TOP

$1000你賣給我吧,正需要一隻
Yin92 發表於 2013-10-29 02:03

我都要啊1000港币的M5P 256G

TOP