強!
今週我再試試用你嘅方法再執OS,應該可以過6分大關
Tommi_Vercetti 發表於 2013-10-21 02:10

  其实我都系好彩,我技巧其实无非就系少运行D服务,删晒D插件,同无装软件,只运行4个服务,跟住改下基本D注册表优化,其实网上好多XP手动优化技巧,所以依个基本难度五大,关键就系D细节,例如关闭3D加速,虚拟内存啊,或者系maxmem,一D好隐形噶调节,而我本人就系利用betchtool box做偷懒优化,例如maxmem=550为最佳,虚拟内存设定D盘,数值600-660。
  当设定好以上大概衣D也,同时superpi直接放桌面,C盘会快小小,之后就系用OCX SPI  Tweaker跑一次,我相信你地都有用,同时我想讲你地HK风冷玩家都可以做到感,系大陆除左我地极限超频玩家外,基本系好少我见到有跑pi优化好厉害,同你地HK比,加上你地可能经常可以集中一齐互相分享甘样互相进步,我地好难有,所以你地已经唔错啦,哈哈

TOP

  其实我都系好彩,我技巧其实无非就系少运行D服务,删晒D插件,同无装软件,只运行4个服务,跟住改下基 ...
Edison.Chan 發表於 2013-10-21 10:18 AM

可惜的是香港沒人SUPPORT

TOP

  其实我都系好彩,我技巧其实无非就系少运行D服务,删晒D插件,同无装软件,只运行4个服务,跟住改下基 ...
Edison.Chan 發表於 2013-10-21 10:18 AM

可惜的是香港沒人SUPPORT

TOP

  其实我都系好彩,我技巧其实无非就系少运行D服务,删晒D插件,同无装软件,只运行4个服务,跟住改下基 ...
Edison.Chan 發表於 2013-10-21 10:18


我而家用Maxmem = 640 + Hiwa嘅31x3DM01 DC Waza跑,同OCX Spi tweaker / Monkeyboy SPI Tweaker跑出嚟差唔多,但唔知點解都係唔過6分

TOP

可惜的是香港沒人SUPPORT
lkl0120 發表於 2013-10-21 14:37


还算好吧

TOP

本帖最後由 Edison.Chan 於 2013-10-21 20:27 編輯
我而家用Maxmem = 640 + Hiwa嘅31x3DM01 DC Waza跑,同OCX Spi tweaker / Monkeyboy SPI Tweaker跑出嚟差 ...
Tommi_Vercetti 發表於 2013-10-21 18:09

你噶maxmem我觉得有D大啦,小段都系600,你试试放到550,我觉得你最好每10个10个值感样自己摸索下比较好D,仲要米睇外边的maxmem,这个每个U五同,偏差都五一样,以前3770k时代果时,我那个U貌似系590-630系最佳位,只要你睇睇superpi 3-5个lood就知

TOP

你噶maxmem我觉得有D大啦,小段都系600,你试试放到550,我觉得你最好每10个10个值感样自己摸索下比较好D ...
Edison.Chan 發表於 2013-10-21 20:25


試過550一般般,我嗰粒較理想位喺600-640M左右

TOP

CPU : Intel Core i7-4770K @ 4999.66MHz
MB : ASROCK Z87-OC Formula
RAM : DDR3-2800 C9-12-12-17 1T
Pi Score: 05:59.937


TOP

回復 118# Tommi_Vercetti

唔错哦,一口气破6min

TOP

回復  Tommi_Vercetti

唔错哦,一口气破6min
Edison.Chan 發表於 2013-10-21 20:57


超足差唔多成個月先搞到,果然都係有野未執完,好在你個guide提一提
而家研究600M會否再快啲

TOP