Edison.Chan 當前離線
初級會員
強! 今週我再試試用你嘅方法再執OS,應該可以過6分大關 Tommi_Vercetti 發表於 2013-10-21 02:10
TOP
lkl0120 當前離線
Moderator
其实我都系好彩,我技巧其实无非就系少运行D服务,删晒D插件,同无装软件,只运行4个服务,跟住改下基 ... Edison.Chan 發表於 2013-10-21 10:18 AM
Tommi_Vercetti 當前離線
The Godfather
進階會員
其实我都系好彩,我技巧其实无非就系少运行D服务,删晒D插件,同无装软件,只运行4个服务,跟住改下基 ... Edison.Chan 發表於 2013-10-21 10:18
可惜的是香港沒人SUPPORT lkl0120 發表於 2013-10-21 14:37
我而家用Maxmem = 640 + Hiwa嘅31x3DM01 DC Waza跑,同OCX Spi tweaker / Monkeyboy SPI Tweaker跑出嚟差 ... Tommi_Vercetti 發表於 2013-10-21 18:09
你噶maxmem我觉得有D大啦,小段都系600,你试试放到550,我觉得你最好每10个10个值感样自己摸索下比较好D ... Edison.Chan 發表於 2013-10-21 20:25
回復 Tommi_Vercetti 唔错哦,一口气破6min Edison.Chan 發表於 2013-10-21 20:57