本帖最後由 Okt04175 於 2025-3-31 17:35 編輯
回覆 901# Pvrt
每個人心目中有個雷點,一踩中咗就會一定會反感,M$不斷用更強硬嘅手段去強迫人哋喺Win11上面用佢M$帳號嚟做電腦帳號呢個行為咪已經搞到有啲人開始轉會過去Linux度。
新世代嘅人唔會突然間就有情意結,追求慳資源就點都會揀Linux。舊世代嘅人最後都係會壽終正寢或者老年癡呆到電腦都唔識用,Windows唔會一世都係大台。
再者,大家都想做少啲嘢,當轉譯系統環境執行效率都高過原生系統環境執行嗰陣時咁就已經冇必要去刻意開發多一個系統環境版本,遊戲界就係咁嘅情況。
到有一日Linux反超Windows嘅市佔嗰陣時,好自然啲人就會開始轉為寫Linux版軟體,然後到時有啲人就會叫人哋Windows就自己用WSL去執行Linux版軟體。 |