本帖最後由 Pvrt 於 2025-3-31 12:40 編輯

回復 895 #Okt04175
就消費者角度嚟講,買部電腦就係為咗用返自己生態圈嘅嘢
用慣果機嘅無端端無原因唔會突然轉會Windows,另一面都係。
就算你預裝比佢哋,佢哋未必會買,反而就因為預裝Linux先唔買。你個spec抵嘅話最多佢哋咪好似Steam deck咁鏟Linux裝Windows。

遊戲開發者個面睇嘅話,佢哋現有嘅Libraries同tools大部份都已經深陷係Windows嘅生態圈,最多佢哋可以做嘅嘢就係Anticheat比你Linux過/開發嗰時考慮比Linux嘅相容性。

ARM64嘅請早唞,班dev係x64寫嘅嘢要轉ARM唔係一朝一夕,彈下手指就可以做到。睇多幾年先。



與其諗轉譯,不如諗下點樣吸引班dev原生地寫software


我討厭Wangblows同Microsharts。

TOP

本帖最後由 Okt04175 於 2025-3-31 17:35 編輯

回覆 901# Pvrt
每個人心目中有個雷點,一踩中咗就會一定會反感,M$不斷用更強硬嘅手段去強迫人哋喺Win11上面用佢M$帳號嚟做電腦帳號呢個行為咪已經搞到有啲人開始轉會過去Linux度。
新世代嘅人唔會突然間就有情意結,追求慳資源就點都會揀Linux。舊世代嘅人最後都係會壽終正寢或者老年癡呆到電腦都唔識用,Windows唔會一世都係大台。

再者,大家都想做少啲嘢,當轉譯系統環境執行效率都高過原生系統環境執行嗰陣時咁就已經冇必要去刻意開發多一個系統環境版本,遊戲界就係咁嘅情況。



到有一日Linux反超Windows嘅市佔嗰陣時,好自然啲人就會開始轉為寫Linux版軟體,然後到時有啲人就會叫人哋Windows就自己用WSL去執行Linux版軟體。
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

不是撥冷水,一天linux沒有MS office, windows 十年內就是不敗之地。
cake 發表於 2025-3-30 11:15


因為國安原因,大國會轉用自主燃發的系統同軟件, 辦公室軟件早已唔係只有 MS office

TOP

回復 Okt04175
就消費者角度嚟講,買部電腦就係為咗用返自己生態圈嘅嘢
用慣果機嘅無端端無原因唔會突然轉 ...
Pvrt 發表於 2025-3-31 12:36


因為國安原因,大國會轉用“自主燃發”的系統 (Linux), Bug 11 唔可能好似以前咁多人用。

TOP

回復 904 #Kin_2012
僅限於國安部份
班刁民發現國安OS用wine,proton,vm都玩唔到佢哋想玩嘅game/想用嘅software,佢哋自然會用自己辦法回流M$


我討厭Wangblows同Microsharts。

TOP

本帖最後由 Okt04175 於 2025-4-1 01:12 編輯

回覆 905# Pvrt
一般情況係舊嘅軟體至會夾唔好Wine/Proton/Crossover,越新嘅軟體跨平台相容度越高,而且喺世代更迭情況下更會出現某一代人開始就係根本連Windows都冇用過嘅情況,到時佢哋唔用舊時嘅軟體就更加唔會存在回流去M$圈呢回事。
唔需要用舊時嘅軟體就冇用Windows嘅需求。

TOP

Bottles咪有個功能叫install program既?
然後入面可以選擇install 各種game launcher
我裝完hoyoplay,全部變晒豆腐, 但我系統明明可以睇到中文
請問仲差乜野未裝呢?

附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

本帖最後由 Okt04175 於 2025-4-1 01:11 編輯

回覆 907# 3ldk
將一啲Windows附帶嘅中文字型檔抄入Wine/Proton嗰Prefix資料夾(虛擬C:資料夾)入面嘅fonts資料夾就可以解決問題。
Wine本身冇附帶中文/日文/韓文嘅字型檔。

TOP

回覆  3ldk
將一啲Windows附帶嘅中文字型檔抄入Wine/Proton嗰Prefix資料夾(虛擬C:資料夾)入面嘅fonts資料 ...
Okt04175 發表於 2025-4-1 01:08


但我而家無windows機係手,我唔係香港,但突然remote唔到香港部desktop
所以我先臨時搵wine bottle來頂住先
會唔會有個字型名,我試下搵唔搵到有邊度可以download?

TOP

回覆 909# 3ldk
mingliu.ttc對應繁體/正體中文,simsun.ttc對應簡體中文,msgothic.ttc同msmincho.ttc對應日文。

TOP