本帖最後由 Okt04175 於 2022-12-15 21:19 編輯

話說PSO2(夢幻之星Online 2)隻防作弊系統GameGuard喺8個月前開始夾晒Linux,而家已經可以喺Linux正常咁玩PSO2 NGS。
https://www.protondb.com/app/1056640

(ProtonDB係分開Steam Deck嘅回報單獨Show,其他PC嘅回報Show喺最尾一個Steam Deck回報嘅後面,網頁畫面移落啲先開始係PC嘅回報。)

而家就連Ryzen 5700U嘅手提機都可以邊玩邊錄影,當然軟體錄影係佔用一部份資源,咁相對上近幾年砌有獨立顯示卡嘅Desktop就算行Linux都可以輕鬆60FPS冇難道。(建議用Proton-GE)

TOP

Linux上面改善打機表現嘅參考建議資料:
https://linux-gaming.kwindu.eu/i ... proving_performance

TOP

本帖最後由 Okt04175 於 2023-1-26 15:02 編輯

Mesa已知將會喺23.1版改為預設啟用Ray Tracing唔使再用「RADV_PERFTEST=rt」呢個啟動程式嘅參數,亦有可能提早喺23.0版生效。

詳情:
https://www.phoronix.com/news/RADV-Control-Enabled-Default

TOP

Wine早前已經更新到8.0版又一個里程碑,主要改動:全部Wine組件轉做PE格式、WoW64方面有進展、整咗淺色介面主題、實現列印處理器架構、D2D同D3D效能進一步最佳化、VKD3D再改良、大幅改善打機手掣相容度、改善文字處理方式、改良影音處理架構等,喺打機方面可以感受最佳化做得好過以往同埋夾到更多依賴Media Foundation去播過場動畫嘅Game。

更多改動詳情:
https://www.winehq.org/announce/8.0

TOP

本帖最後由 Okt04175 於 2023-1-31 02:33 編輯

DXVK更新到2.1版,主要變化:初步實現HDR、改善編譯Shader、加入GLFW Backend、改善對DX11 Game嘅相容性同效能,另外因為改咗DXGI實現方式只會夾VKD3D-Proton 2.8同之後嘅版本。

詳情:
https://github.com/doitsujin/dxvk/releases/tag/v2.1

https://github.com/HansKristian- ... n/releases/tag/v2.8

TOP

本帖最後由 Okt04175 於 2023-1-31 14:38 編輯

Phoronix做咗2023年初A卡同N卡喺X.Org/X11同Wayland環境下打機表現比較。RX 7900XTX同RTX 3090嘅規格差唔多都係24GB VRAM,而且兩者市場定位差唔多所以就用嚟做比較算合理。(RTX 4000系嘅Linux Driver未出街。)
簡單講結果大致反映咗N卡明顯依賴X.Org/X11環境去發揮,A卡普遍情況下都係行Game嘅FPS高過N卡,A卡無論喺X.Org/X11定Wayland都係做好咗最佳化行大路Game嘅表現好接近。





N卡喺Wayland環境下最差情況係行Game嘅FPS低到接近係X.Org環境下嘅5成半。


詳細可以自己睇5頁評測結果:
https://www.phoronix.com/review/wayland-nv-amd-2023

TOP

Phoronix做咗2023年初A卡同N卡喺X.Org/X11同Wayland環境下打機表現比較。RX 7900XTX同RTX 3090嘅規格差唔多 ...
Okt04175 發表於 2023-1-31 14:20



    如果最新最top嗰張卡都仲打唔過對家上代仲要唔係最top嗰張卡嘅話我諗成個部門直接摺咗佢好過

TOP

本帖最後由 Okt04175 於 2023-1-31 22:42 編輯
如果最新最top嗰張卡都仲打唔過對家上代仲要唔係最top嗰張卡嘅話我諗成個部門直接摺咗佢好過 ...
nomiss 發表於 2023-1-31 21:15

打得過係常見情況,但係都有打唔過嘅情況,不過咁樣都唔使摺咗顯示卡部門。

同Wayland環境八字唔夾嘅Game就有少見嘅結果,喺Wayland環境行DiRT Rally 2.0嘅話RX 7900XTX嘅FPS會少過RTX 3090,一轉返X.Org/X11環境去行RX 7900XTX就反超返RTX 3090。


RX Vega64(2017)都有行部份Game打唔過GTX 1080(2016)嘅情況咪仍然繼續研發GPU晶片。


如果好似你咁講Intel咪連Arc系列顯示卡同成個GPU晶片部門都要摺埋?
好多野唔係Zero-sum game,AMD喺2010出嗰啲Phenom II X6打唔過Intel喺2008出嗰啲Core 2 Quad都係咁照做冇摺埋,有心做落去先做到近年咁樣 CPU成功翻身壓過市場目標對手 同埋 GPU同市場目標對手鬥到55開嘅局面。

TOP

打得過係常見情況,但係都有打唔過嘅情況,不過咁樣都唔使摺咗顯示卡部門。

RX Vega64(2017)都有行部份Ga ...
Okt04175 發表於 2023-1-31 22:13



    用intel做例子更加顯得AMD有幾咁唔掂, arc咁短時間追到上嚟已經完全係合格, AMD淨係硬件編解碼都一直追唔上intel去到今代先叫好啲, AMD CPU係好好, 唔洗比intel失控咁壟斷哂, 但最後都係變咗第二個intel, 依家啲新CPU已經完全冇當年對比intel性價比咁高, 當然企業唔係善堂, 但係AMD CPU好似linux咁唔自己調校好就用唔好嘅情況見唔少, 如果性價比差唔多我諗唔到要揀佢嘅理由
AMD GPU就一直最多都只係46開, 喺Windows最主流情況下始終都係nvidia大哂, RT DLSS一直都係NVIDIA行頭, 連intel arc RT都好過AMD, AMD上代有製程優勢能耗比先超過同代NVIDIA, 但係整體效能都係NVIDIA好, 去到今代冇咗製程優勢更加打都冇得打, 講到對家加價點點點, 結果自己咪又係將張7800等級效能嘅卡標成7900XTX再標成超旗艦價, 最後咪又係變相加價, 我最睇唔起AMD就係依啲嘢, 好似真係覺得淨係靠把口就得咁

TOP

本帖最後由 Okt04175 於 2023-2-1 00:10 編輯

回覆 739# nomiss
公道啲講,AMD旗艦卡唔係事必要做NVIDIA旗艦卡嘅對手,Intel旗艦卡都比唔上NVIDIA旗艦卡。

我唔用舊系列卡印象去睇新系列卡,我按照目前「RTX 4000系列除咗4090其餘型號都閹割VRAM靠DLSS3去打上代同級卡、DLSS3淘汰咗/冇得用嗰陣流過上代同級卡、明知12VHPWR設計有問題都格硬要求非公版卡跟住用、GPU型號定價擺明劏客 & Linux Driver寫唔好」呢啲新系列卡嘅問題對目前嘅NVIDIA反感而拒絕用NVIDIA嘅GPU,我盡量避免助紂為虐用錢為NVIDIA嘅行為背書。

我之後一段時間用2022年尾之後出嘅顯示卡都唔會喺Windows度用,我會按照返Linux上面嘅表現去揀用乜卡,Intel係Wintel聯盟兼玩爛UHD Blu-ray HTPC市場嘅元凶,而NVIDIA同Apple反臉搞到新版MacOS剷晒NVIDIA Driver需要嘅野(黑果同白果嘅機我都有仲會繼續用),所以我會按效能需求揀對應嘅AMD旗艦卡/次旗艦卡。

TOP