打得過係常見情況,但係都有打唔過嘅情況,不過咁樣都唔使摺咗顯示卡部門。
RX Vega64(2017)都有行部份Ga ...
Okt04175 發表於 2023-1-31 22:13 
用intel做例子更加顯得AMD有幾咁唔掂, arc咁短時間追到上嚟已經完全係合格, AMD淨係硬件編解碼都一直追唔上intel去到今代先叫好啲, AMD CPU係好好, 唔洗比intel失控咁壟斷哂, 但最後都係變咗第二個intel, 依家啲新CPU已經完全冇當年對比intel性價比咁高, 當然企業唔係善堂, 但係AMD CPU好似linux咁唔自己調校好就用唔好嘅情況見唔少, 如果性價比差唔多我諗唔到要揀佢嘅理由
AMD GPU就一直最多都只係46開, 喺Windows最主流情況下始終都係nvidia大哂, RT DLSS一直都係NVIDIA行頭, 連intel arc RT都好過AMD, AMD上代有製程優勢能耗比先超過同代NVIDIA, 但係整體效能都係NVIDIA好, 去到今代冇咗製程優勢更加打都冇得打, 講到對家加價點點點, 結果自己咪又係將張7800等級效能嘅卡標成7900XTX再標成超旗艦價, 最後咪又係變相加價, 我最睇唔起AMD就係依啲嘢, 好似真係覺得淨係靠把口就得咁 |