本帖最後由 chue 於 2025-3-13 11:50 編輯
arch 系既 network 真係好 weak,manjaro 官方 kde 應該已經係"最好表現",但都係要自己打 IP,係個分別係當你 connect 左你用 browser 想去遠端果邊攞野去上傳係會搵得返你連左既遠端,但同系多隻都唔得,明顯見到係底層個 source 碼先天有缺失,希望未來能補完呢個缺失部份吧,未來又會再試返其他系,為既就係想搵到個比較上算最 FIT 使用既 DISTRO,在此之前無可避免亦都不得不認,仍需要借助其他 OS,不限 WINDOWS 因為已買 MAC MINI 仲一下就打通晒經脈,唔同 WINDOWS 自廢左 SAMBA,LINUX 又唔係想像中咁易 SET,SET 好都可以失靈,MAC 我之前怪錯左 SETTING 因為已證實係要插 TYPEC 先穩定運作因為 MAC MINI 全部 USB 都係 C 頭,冇得轉 A port 後就咁插,轉換頭除外但已淘寶到貨左條線 |