ArchLinux...較適合老手....就是什麼都要自己裝既人用....連字體都要自己裝.....動手能力強既人...會很喜歡archlinux的....

TOP

本帖最後由 chue 於 2025-3-12 23:18 編輯

版友推既 CACHY 就裝唔到啦,硬體相容問題,GRADUDA 就裝左 CINNAMON 桌面,用落雖然麻麻就手但有潛力有待覺醒,預載 FIREDRAGON BROWSER 唔掂已剷,SET 桌面都要一大輪先 SET 好,唔易舞得掂,不過表現不錯,會觀察一段日子再決定,但同其他 ARCH 系一樣 NETWORK 偏弱,自動搜尋 SERVER 能力係 0,要打 IP,如果唔記得 IP 就唔駛諗,由於剛裝好,未有太多使用體驗分享,只可以講,D基本要有既野要自己再花時間攪,比唔上 DEB 系

TOP

本帖最後由 chue 於 2025-3-13 11:50 編輯

arch 系既 network 真係好 weak,manjaro 官方 kde 應該已經係"最好表現",但都係要自己打 IP,係個分別係當你 connect 左你用 browser 想去遠端果邊攞野去上傳係會搵得返你連左既遠端,但同系多隻都唔得,明顯見到係底層個 source 碼先天有缺失,希望未來能補完呢個缺失部份吧,未來又會再試返其他系,為既就係想搵到個比較上算最 FIT 使用既 DISTRO,在此之前無可避免亦都不得不認,仍需要借助其他 OS,不限 WINDOWS 因為已買 MAC MINI 仲一下就打通晒經脈,唔同 WINDOWS 自廢左 SAMBA,LINUX 又唔係想像中咁易 SET,SET 好都可以失靈,MAC 我之前怪錯左 SETTING 因為已證實係要插 TYPEC 先穩定運作因為 MAC MINI 全部 USB 都係 C 頭,冇得轉 A port 後就咁插,轉換頭除外但已淘寶到貨左條線

TOP

回覆 53# chue
KDE嘅檔案瀏覽器係可以自己搵到NAS,如果用Synology NAS可以去Check下有冇開允許Windows網路探索選項。


附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

本帖最後由 pipikeung 於 2025-3-13 22:00 編輯

Arch+DE(Desktop Environment)

Arch + DE 試裝了十多款「桌面環境」,來作一個簡單個人體會報告。


其實因為都是「ArchLinux」為基礎,所以安裝好後主要分別在「DE」的作業環境,有絢麗的、簡約的、美工出眾的、執行效率高的、預載較多軟件....都有提供,「鹹魚白菜」各有所愛,只有「鍾意唔鍾意」並無「高下」之別。

個人比較偏愛「簡單、清爽」,所以「桌面環境」會選「Arch + LXQt」或「Arch + Xfce4」這兩款。
LXQt﹕


Xfce4﹕



若是使用「Tiling Windows Management 平鋪式視窗管理」,即會選用「Arch + Awesome」,因為Awesome有部份已經微調好,可以立刻使用,不需要所有桌面環境都要自行在設定檔中設定才可使用,百份九十可以直接使用「鍵盤」操作,「直接指令及高效率」是「Tiling WM」的亮點。


TOP

ArchLinux..gnome桌面....剛update..-Syu..又出事.....update完.....上到網...但去youtube睇片....播唔到.....片是有load的.....但定格打圈唔播片............ArchLinux都好多麻煩野.......

TOP

你是用VM來模擬環境. 九成是VM內設限制內部數碼轉換效率.不然無人會棄用熟識的PC, 來更高效的Apple M series. 又因為Gaming九成以windows為標準的. 在 Mac 上打機是自找麻煩. 但因為Android 和IOS已是最大用家市場.Gaming開發也發生改变了

TOP

gnome桌面會抄左個唔知咩.....wireplumber..........每次update都唔知會抄乜......真係唔適合我依0的低低手.....

TOP

vmware本身應該有bug....ubuntu又好...archlinux又好....用Pipewire睇youtube就會loop怪聱....用pulseaudio就正常.....但vmware每次開機都會強制關停個聲....每次都要手動重開.......也不可去設定調教...同樣會強制停左個sound...問題已經成年....vmware都冇處理過........免費左都忍佢......但真係太多問題喇.....每次update都可能有新野玩....

TOP

本帖最後由 pipikeung 於 2025-3-16 22:34 編輯

回覆 31# VADER
ArchLinux + Gnome 安裝 Fcitx5後不能起動,解決方法﹕

若已裝輸入法,要先行缷去,例如已裝了Fcitx

sudo pacman -R fcitx fcitx-table-extra fcitx-configtool

先裝上「LXQt」﹕
原因是「桌面環境LXQt」是可以正常使用「Fcitx5」,而「Gnome」不能,所以可能「Gnome」缺少了一些小程式而不能起動「Fcitx5-configtool」,又不想將「LXQt」的打包好的程式逐一尋找組件,故將整個「LXQt」裝上來補足執行「Fcitx5」的需要。
sudo pacman -S lxqt

再裝Fcitx5
sudo pacman -S fcitx5-im fcitx-table-extra

在~/.xprofile中指定輸入法
內容
export GTK_IM_MODULE=fcitx
export QT_IM_MODULE=fcitx
export XMODIFIERS=@im=fcitx
儲存後登出

便能在「Gnome」中正常使用「Fcitx5-configtool」設定輸入法及切換輸入法快速鍵
一切正常後,若不使用「桌面環境LXQt」可以刪去。

起動「Fcitx5-configtool」及設定輸入法及切換輸入法「組合熱鍵」﹕



使用「Fcitx5」輸入中文﹕

TOP