bongbong3481 當前離線
進階會員
TOP
sparrow 當前離線
中級會員
VADER 當前離線
大獨裁者
特級會員
回覆 VADER 2020後底板好似只有UEFI, 沒CMS,而家轉定先,之後移植沒咁多野整 ... bongbong3481 發表於 2019-1-20 09:56
rmhc 當前離線
Banned
DMelon 當前離線
回覆 DMelon 師兄,個desktop好靚。係用緊openbox 定 xfce DE? sparrow 發表於 2019-1-20 11:00
回覆 VADER 睇黎18.04 吾太好用 bongbong3481 發表於 2019-1-20 09:01